הטיפ היומי: מניה עם סקס-אפיל בדרך לעלייה של 23%

מחלקת המחקר של סיטי ממליצה על מניית לימיטד ברנדס, בעלת המותג המוכר ויקטוריה סיקרט, בהמלצת "קנייה" במחיר יעד של 60 דולר

הקמעונאית לימיטד ברנדס משווקת ביגוד אינטימי לנשים וכן מוצרי יופי וטיפוח אישי. החברה פעילה בעיקר בארה"ב, והמותג המוכר ביותר שלה הוא ויקטוריה סיקרט. לימיטד ברנדס נסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי שוק של 14 מיליארד דולר.

יש חמש סיבות שבגינן אנחנו אוהבים את ההשקעה בלימיטד ברנדס בעונת החגים המתקרבת: הראשונה היא אפסייד אפשרי במכירות ובשולי הרווח בתחום ההלבשה התחתונה; השנייה היא השקת הבושם החדש Forever Red, שמחירו גבוה פי 2 ממחיר בושם רגיל והוא עשוי להוביל לעלייה ברווחיות.

סיבה שלישית היא מומנטום חיובי במותג PINK מבית ויקטוריה סיקרט; הרביעית היא ההתמקדות של החברה בהחזר ההון לבעלי המניות שלה, שכוללת אישור לרכישה עצמית של מניות בהיקף של כ-300 מיליון דולר וחלוקת דיבידנד בסך 25 סנט למניה; והסיבה האחרונה הם ג'סטין ביבר וריהאנה, שניים מהסלבריטאים שיופיעו בתצוגת האופנה הקרובה של ויקטוריה סיקרט בדצמבר.

אנו רואים פוטנציאל לעלייה במניית לימיטד ברנדס על רקע המומנטום החיובי והניהול הקפדני של המלאי ושל שרשרת האספקה.

ברבעון השלישי החברה דיווחה על רווח נקי של 26 סנט למניה, בעוד קונצנזוס האנליסטים היה נמוך יותר - 24 סנט. זאת למרות שבשורה העליונה החברה לא עקפה את תחזיות השוק. אנו מעלים את תחזית הרווח הנקי שלנו למניה ל-1.78 דולר ברבעון הרביעי ול-2.95 דולר בשנת 2012 כולה.

לימיטד ברנדס ממשיכה לתפוס נתח שוק בהלבשה התחתונה ובתחום הטיפוח האישי, והדבר צפוי להשפיע גם על המניה. להערכתנו, מנועי הצמיחה של החברה כוללים את מעמדה התחרותי של החברה ואת מוצריה שאינם בתחום ההלבשה. אנחנו מעריכים שבתחום ההלבשה התחתונה ישנה נאמנות של צרכנים, ולויקטוריה סיקרט יש כיום נתח שוק של 25%.

ההמלצה שלנו למניית לימיטד ברנדס היא "קנייה" במחיר יעד של 60 דולר - 23% מעל מחירה הנוכחי.

***נכתב על ידי מחלקת המחקר, סיטי