צפו: קורוס של החברה לישראל חושפת רמזים

מציגה בסרט וידאו תמונות של תא הנוסעים של המכונית העתידית ופרטים על מיניוואן עתידי

מיזם הרכב הסיני "QOROS", שבו השקיעה החברה לישראל למעלה מחצי מיליארד דולר עד כה, ובו שותפה גם צ'רי הסינית, הולך ומתקרב במהירות לפס הייצור. השקת הבכורה של הדגם הראשון של החברה, שיהיה בתצורת האצ'בק, תיערך בתערוכת ז'נבה במארס לקראת תחילת השיווק בסוף 2013.

אולם, החברה כבר מסתכלת קדימה לדגמים נוספים, שיתבססו על אותה פלטפורמה מודולארית שפותחה בחברה. אחד הדגמים הללו יהיה "קרוס-אובר" - מעין רכב פנאי מוגבה שמיועד להתחרות בדגמים כמו מרצדס B קלאס ושות'.

מקורות בסין מעריכים, שהרכב - שסימולו הפנימי בחברה CF16 - מתוכנן לקבל בעתיד גם גרסה חשמלית עם סוללה ניתקת בתחתיתו, שתתאים למודל החלפת הסוללות של "בטר פלייס". דגם בתצורה כזו, על בסיס ניסן "קאשקאי" כבר שימוש בעבר כאב טיפוס של החברה.

תמונתו של הרכב טרם נחשפה עד כה אולם חברת QOROS העלתה לאחרונה לרשת סרט וידאו קצר בו מציג מנהל העיצוב והפיתוח של החברה את תהליך העיצוב של כלי הרכב ואבות הטיפוס במרכז העיצוב של החברה בסין.

בסרט ניתן לראות בבירור סילואטים ותרשימים (על הקירות) של הקרוס-אובר העתידי. בנוסף נחשף לראשונה בסרט העיצוב הלא-מוסווה של החרטום של מכוניות קורוס, עיצוב עמדת הפיקוד בתא הנוסעים של המשפחתית הסדרתית של החברה. עדיין לא ידוע מתי תגיע המכונית ארצה.