אשטרום נכסים: ביקושים של כ -600 מיליון ש' בהנפקת אג"ח

בסך הכל, השלימה אשטרום נכסים גיוס כולל של כ-200 מיליון שקל ■ איגרות החוב המונפקות הן אג"ח "סטרייט", צמודות למדד, והעומדות לפירעון במהלך השנים 2016-2022 ב-13 תשלומים חצי שנתיים שווים

חברת אשטרום נכסים השלימה בהצלחה הנפקה ציבורית של איגרות חוב. בהנפקה, בשלב המוסדי והציבורי יחדיו, נרשמו ביקושי יתר גבוהים בהיקף של למעלה מ-600 מיליון שקל, פי 3 מהסכום שביקשה החברה לגייס. בסך הכל, השלימה אשטרום נכסים גיוס כולל של כ-200 מיליון שקל.

אשטרום ביצעה את הגיוס באמצעות הנפקה של סדרת אג"ח חדשה (סדרה 8), המדורגת בדירוג של A/negative על ידי חברת הדירוג מעלות S&P. איגרות החוב המונפקות הן אג"ח "סטרייט", צמודות למדד, והעומדות לפירעון במהלך השנים 2016-2022 ב-13 תשלומים חצי שנתיים שווים. המח"מ של איגרות החוב עומד על כ-5.86 שנים, והריבית שנקבעה במכרז ההנפקה היא 4.6% , בהשוואה לריבית מקסימלית בשיעור של 5.35% שהציעה החברה למשקיעים. איגרות החוב מובטחות בשעבודים שונים, ומגובות באמות מידה פיננסיות שונות.

את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים בראשות פועלים אי.בי.אי, רוסאריו קפיטל, מיטב הנפקות, לידר הנפקות, מנורה מבטחים חיתום, אקסלנס חיתום ואיגוד חיתום.

מוטי סלע, מנכ"ל אשטרום נכסים, אמר היום בהתייחסו להנפקה: "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון באשטרום נכסים, בהנהלתה ובפעילותה, אמון המשתקף בהיקפי הביקושים הגבוהים שנרשמו בהנפקה, ובהשתתפותם של הגופים המוסדיים המובילים בשוק הישראלי. אנו רואים בהנפקה זו הישג משמעותי, במיוחד לאור הנסיבות המאתגרות המאפיינות כיום את שוק ההון בכלל ואת שוק האשראי בפרט. ההנפקה הינה חלק מתהליך מובנה של החברה לפיתוח פעילותה העסקית של אשטרום נכסים".