שינויים בקבוצת זאפ: איתן זינגר ואביחי בליצקי פורשים

זינגר שימש כסמנכ"ל חטיבה עסקית בזאפ גרופ, ובליצקי שימש כסמנכ"ל חטיבת חוויה ■ המהלך הוא חלק מהמעבר של פעילות הקבוצה מהפרינט לדיגיטל

איתן זינגר, סמנכ"ל חטיבה עסקית בזאפ גרופ, ואביחי בליצקי, סמנכ"ל חטיבת חוויה בקבוצה, פורשים מהחברה. המהלך הוא במסגרת רה-ארגון שעוברת קבוצת זאפ.

במסגרת המהלך גם מושלמים השלבים האחרונים במעבר מפרינט לדיגיטל בקבוצה. בשלב הראשון מופסקת הדפסתו והפצתו של מדריך דפי זהב באזור המרכז. במקביל, כונסו 4 חטיבות: כדאיות, חוויה, מומחיות ואמינות, תחת שתי חטיבות בראשותם של אלון רז ואסף תדהר.

קבוצת זאפ גרופ כוללת 20 אתרים ובראשם אתר השוואת המחירים ZAP. עוד כוללת הקבוצה בין היתר את זאפ - דפי זהב, פורטל המסעדות rest, פורטל הבריאות והרפואה doctors, אתר החתונות "מתחתנים" והפורטל המשפטי לקהל הרחב - "משפטי". מנכ"ל הקבוצה הוא ניר למפרט.

"נפרדים מאנשים טובים"

למפרט ציין כי "בעקבות השינויים האחרונים אנו נפרדים מאנשים טובים. אני מודה לשניים על תרומתם להצלחת החברה ומאחל להם הצלחה רבה בהמשך דרכם".

זינגר הוסיף כי "אחרי 5.5 שנים שתחילתן כמנכ"ל זאפ השוואת מחירים, אני חש כי הפכנו את זאפ ממוצר נישה באינטרנט למותג צרכני דיגיטלי מוביל, ועל כך גאוותי. אני נושא עמי בשנה האחרונה התלבטויות אישיות לסיים את הפרק הניהולי הנוכחי, ועתה הבשילה ההזדמנות והעיתוי לעשות זאת. אני שמח להשאיר אחריי זאפ חזקה ומובילה, ואני אישית הולך לחפש אתגרים גדולים חדשים ולהפוך גם אותם מטובים למצוינים".

בליצקי מסר כי "הגעתי לקבוצה במסגרת רכישת אתר 'מתחתנים' אותו הקמתי. אני משאיר אחריי אתרים עם מנועי צמיחה חדשים דיגיטליים וסלולריים, שיהיו טובים ומובילים יותר בשנת 2013. בימים אלה אני בודק אפשרויות שונות להשתלבות במיזמים דיגיטליים וסלולריים שונים בארץ ובעולם. אני מאחל לקבוצה הצלחה רבה בהמשך מימוש החזון של השמת הצרכן הישראלי במרכז".