היזם הסדרתי אייל גורה מצטרף כשותף עצמאי לקרן פיטנגו

גורה, 35, רשם בשנה שעברה שלושה אקזיטים, ביניהם מכירת חברת PicApp שנמכרה ל-Ybrant תמורת 10 מיליון דולר ■ גורה: "אני שמח להצטרף כשותף לפיטנגו ומצפה לעבוד עם וללמוד מאחד הצוותים המנוסים ביותר בתעשייה"

היזם הסדרתי אייל גורה מצטרף לקרן פיטנגו כשותף עצמאי. גורה, 35, רשם בשנה שעברה שלושה אקזיטים. גורה הקים וניהל את חברת PicApp, שנמכרה באפריל 2011 לחברת Ybrant ב-10 מיליון דולר; בנוסף, הקים וניהל את חברת PicScout שנמכרה ב-20 מיליון דולר לחברת GettyImages.

כמו כן, נמכרה חברת The Gifts Project, שהקימו אחיו רון ואשתו מאיה ושבה אייל היה מושקע, בכ-15-20 מיליון דולר. גורה הוא בעל תואר שני במינהל עסקים מבית הספר וורטון באוניברסיטת פנסילבניה ובוגר תוכנית זל ליזמות במרכז הבינתחומי הרצליה, בה הוא מלמד כיום.

צחי הלל, שותף מנהל בפיטנגו, אמר על צירופו של גורה כי "מלבד היותו יזם סדרתי, אייל גם שם דגש על דברים שחשובים לנו בפיטנגו כגון נקודת המבט של דור היזמים הצעיר בישראל, ובהשקעה במיזמים ויזמים מהאוכלוסייה הערבית בישראל באמצעות קרן ההשקעות אל-באוודר לסקטור ההייטק".

גורה כתב בבלוג האישי שלו כי "אני שמח להצטרף כשותף לפיטנגו ומצפה לעבוד עם וללמוד מאחד הצוותים המנוסים ביותר בתעשייה, וחשוב מכך, להמשיך לסייע ליזמים המצוינים שיש לנו כאן".