ממגדל לג'נרלי: משה תמיר ימונה לתפקיד בכיר בענקית הביטוח הבינ"ל

תמיר בן ה-39 נבחר לתפקיד מנהל השיווק והחדשנות הראשי של קבוצת הביטוח והפיננסים העולמית ■ כזכור, עד לאחרונה, ג'נרלי הייתה בעלת השליטה במגדל עד שנמכורמניותיה לשלמה אליהו

לאחר גל העזיבות במגדל שנבע ממעבר עובדים אל המתחרה כלל ביטוח , נפרדת חברת הביטוח ממנהל בכיר נוסף. מדובר במשה תמיר, המשנה למנכ"ל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי במגדל, שנבחר לתפקיד מנהל השיווק והחדשנות הראשי של קבוצת הביטוח והפיננסים ג'נרלי. קבוצת ג'נרלי היא השנייה בגודלה בעולם בתחומה, והגדולה ביותר באירופה.

ג'נרלי, כזכור, הייתה עד לאחרונה בעלת השליטה במגדל, והיא יצאה מהחזקה זו לאחר שמכרה את מניותיה לשלמה אליהו. תמיר, שיישאר כעת עם ג'נרלי למרות המכירה, ייכנס לתפקידו החדש באיטליה כבר באביב הקרוב. במגדל הוא הוביל בין היתר את הפעילות באינטרנט וייצר לה מובילות בתחום.

ג'נרלי פועלת ב-60 מדינות בעולם ומחזור הפרמיות הכולל שלה מגיע ליותר מ-51 מיליארד אירו, כך שתמיר, רק בן 39, צפוי להפוך לאחד המנהלים הישראלים הבכירים בתעשיית הביטוח והפיננסים הבינלאומית. הוא ימשיך לייעץ למגדל בתחומי מומחיותו גם לאחר העזיבה.

בשנים האחרונות תמיר היה איש קשר מרכזי של מגדל לחברה האם האיטלקית, והיה לו חלק מרכזי במאמצי החדשנות של ענקית הביטוח. תמיר, שנבחר בעבר לרשימת ה-40 עד 40 של "גלובס", שימש בין היתר כעוזר אישי של מנכ"ל מגדל הקודם, איזי כהן. קודם לכן הוא עבד באינטל ישראל.

סבב מינויים נרחב

תמיר אינו המנהל הבכיר היחידי שעוזב את מגדל בימים אלה. גם ראש תחום השירות במגדל, המשנה למנכ"ל גיורא גנוד, עוזב את החברה לאחר שנים ארוכות במהלכן שימש בשורה של תפקידים בכירים במערכי המכירות והסוכנים של החברה. גנוד פורש משום שהגיע לגיל הפרישה לפנסיה (67).

עזיבות אלה מצטרפות לעזיבה של דורון ספיר, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת המטה של החברה, שיעזוב למען תפקיד מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל, ולשורה ארוכה של מנהלים שעוזבים למתחרה הגדולה, כלל ביטוח, שמנוהלת כיום על ידי איזי כהן.

לאור זאת, צפוי במגדל סבב מינויים עמוק ומשמעותי במגוון תפקידי ליבה מרכזיים, שיכלול בין היתר את מנכ"ל סוכנות הביטוח הגדולה בישראל, מבטח סימון, ותפקידים בכירים אחרים בחטיבת הלקוחות (זרוע המכירות של החברה). ככל הידוע, במגדל ישתדלו לאייש את המשרות הפנויות בעובדי החברה.