חברת קרן נדל"ן מקדמת שני פרוייקטים במסגרת תמ"א 38

החברה דיווחה היום כי סיימה להחתים את כל בעלי הדירות בשני בנייני מגורים ישנים בעיר רמת גן והגישה לעירייה בקשות להיתרי בנייה בשני האתרים ■ היקף הפרוייקטים: כ-50 מיליון שקל

עוד חברה נכנסת לתחום תמ"א 38 ומתמקדת בפרויקטים על פי התיקון השני לתוכנית המתאר המאפשר הריסה ובנייה מחדש של בניין ישן הזקוק לחיזוק. מדובר בחברת קרן נדל"ן שהוקמה על ידי גידי רבינוביץ' לשעבר מנכ"ל האחים עופר נכסים ומנכ"ל רסקו, יואב מורן מבעלי מבני גזית ואלון קושמירק, הבעלים של חברת עומר אלפא.

החברה דיווחה היום כי סיימה להחתים את כל בעלי הדירות בשני בנייני מגורים ישנים בעיר רמת גן והגישה לעירייה בקשות להיתרי בנייה בשני האתרים. החברה מעריכה כי ההיקף הכספי של פינוי הדיירים, הריסת הבניין ובנייתו מחדש בשני האתרים יחד יעמוד על 50 מיליון שקל.

הפרויקט הראשון ממוקם ברחוב תל חי 30 שם מתוכנן להיבנות בניין מגורים חדש בן 7.5 קומות שיכלול 16 דירות וזאת במקום בניין ישן בן 3 קומות שניצב היום על המגרש וכולל 6 דירות בלבד. במקום הדירות הקיימות ששטחן עומד על 75 מ"ר ייבנו דירות חדשות בנות 4 חדרים בשטח של 95 מ"ר וכן דירת גן ודירת פנטהאוז. כמו כן, ייבנה בפרויקט חניון תת קרקעי. הריסת המבנה הקיים צפויה בתוך חודשיים. החברה כבר החלה בשיווק הדירות על ידי חברת הראל נדל"ן במחיר התחלתי של 1.715 מיליון שקל לדירת 4 חדרים.

הפרויקט השני ממוקם ברחוב נחמיה תמרי 14, גם שם חתמה החברה עם כל בעלי הדירות. נכון להיום קיים על המגרש בניין בן 3 קומות הכולל 12 דירות. לאחר שתקבל החברה היתר בנייה ייבנה במקום בניין בן 8.5 קומות שיכולל 33 דירות בנות חמישה חדרים בשטח 107 מ"ר ושני פנטהאוזים בשטח 130 מ"ר. כל הדירות יכללו ממ"ד ומרפסת שמש בשטח 12 מ"ר. גם בפרויקט זה מתוכנן להיבנות חניון תת קרקעי. מהחברה נמסר כי בפרויקט זה, שיווק הדירות החדשות צפוי להתחיל בעוד כחודשיים והריסת המבנה הקיים בעוד כחצי שנה.

בשני הפרויקטים ייצגו את החברה מול הדיירים עורכי הדין אמיר איבצן ורותם שפטלר ממשרד איבצן, נצר, וולצקי. על התכנון האדריכלי של שני הפרויקטים הופקד האדריכל דני מועלם.

גידי רבינוביץ, מבעלי חברת קרן נדל"ן :" הבחירה בתמ"א 38/2 מבטיחה שהדיירים יוכלו ליהנות ממתקנים משודרגים, וחשוב לא פחות מחדר נוסף אשר ישמש כממ"ד בעתות מתח בטחוני, ברעידות אדמה ובמהלך השגרה כחדר לכל דבר. עיריית רמת גן מכירה בחשיבותה של ההתחדשות העירונית מתוך הרצון לחזק את הבניינים הישנים כנגד רעידות אדמה, וכפועל יוצא לתרום לשיפור איכות חיי התושבים ושיפור חזות העיר. אנו מקווים ליצור שיתופי פעולה מוצלחים נוספים עם העירייה והתושבים גם בעתיד".