"סאנדיי טיימס" תובע מיליון ליש"ט מלאנס ארמסטרונג

השבועון הבריטי, ששילם לרוכב האופניים ב-2006 פיצויים לאחר שפרסם כי השתמש בסמים, תובע בחזרה את הכסף לאור הרשעתו ושלילת תאריו

הצרות של לאנס ארמסטרונג ממשיכות להגיע בצרורות. השבועון הבריטי "סאנדיי טיימס", שנמצא בבעלותו של איל התקשורת רופרט מרדוק, תובע מרוכב האופניים מעל מיליון ליש"ט, בגין פיצויים שהאמריקאי, לטענת העיתון, קיבל מ"הטיימס" במירמה.

כזכור, הורשע ארמסטרונג השנה על-ידי הרשות האמריקאית למלחמה בסמים ועל-ידי איגוד האופניים הבינלאומי בשימוש בחומרים אסורים. בעקבות כך, נשללו ממנו שבע הזכיות שלו בטור דה פראנס.

בשנת 2004 פרסם "הטיימס" קטעים מספר שפורסם אודות ארמסטרונג, בו נטען כי השתמש בחומרים אסורים. בכתבה צוטטו חלקים שהעלו שאלות קשות לגבי היכולת של ארמסטרונג לחזור להופיע ברמות הגבוהות של מירוצי האופניים, לאחר שהחלים ממחלת הסרטן.

ארמסטרונג קבל על הפרסום הזה וטען כי לא היו דברים מעולם. הוא תבע דיבה מ"הטיימס", ובעסקת טיעון ב-2006 נקבע כי "הטיימס" יפצה אותו ב-300 אלף ליש"ט.

כעת, ב"טיימס" דורשים את הכסף בחזרה. "כעת ברור כי ההליך המשפטי שניהל ארמסטרונג נגדינו היה שקרי וחסרי בסיס", טוען העיתון. ב"טיימס" דורשים מארמסטרונג להשיב את סכום הפיצוי, בנוסף לתשלומי ריבית ותשלומי ההליכים המשפטיים, בסכום כולל שצפוי לחצות את רף המיליון ליש"ט.