20 מיליון סיבות לא לפטר את מוריניו מריאל

ה"מונדו דפורטיבו": אם ריאל תפטר עכשיו את "המיוחד", היא תאלץ לשלם לו פיצוי בסך 20 מיליון אירו; התרת החוזה בקיץ תעלה לאלופת ספרד 5 מיליון אירו

אחד הסודות הכי פחות שמורים בכדורגל העולמי נוגע לעתידו של ז'וזה מוריניו. המנג'ר הפורטוגלי של ריאל מדריד לא צפוי להמשיך במועדון מעבר לעונה הבאה, במיוחד לאור העובדה שה"בלאנקוס" נכשלו במאבק האליפות בספרד, וכבר לאחר 17 מחזורים הם נמצאים בפער של 16 נקודות מהמוליכה ברצלונה.

אבל השבוע, לאחר שהחליט מוריניו להוריד לספסל את השוער והקפטן של הקבוצה, איקר קסיאס, במשחק בו הפסידה ריאל למלאגה (3-2), עלו ספקולציות לפיהן המנג'ר יפוטר באופן מיידי.

רק שלפטר את מוריניו לא הולך להיות משהו כל כך פשוט עבור נשיא ריאל, פלורנטינו פרז. רק בחודש מאי האחרון האריך "המיוחד" את החוזה שלו בסנטיאגו ברנבאו עד לסוף עונת 2015/16, בתמורה למשכורת שנתית שלפי דיווחים מסתכמת ב-14.8 מיליון אירו.

על-פי העיתון "מונדו דפורטיבו", פיטורים מידיים של מוריניו יאלצו את ריאל לשלם למאמן פיצויים בשווי 20 מיליון אירו. עם זאת, פיטורים בחודש יוני הקרוב יעלו לריאל "רק" 5 מיליון אירו, סכום שבו המועדון המכניס בעולם (דיווח על מחזור של 514 מיליון אירו בעונת 2011/12) לא יתקשה לעמוד.