מזור: מערכת רובוטית שנייה תותקן בבי"ח בקליפורניה

בית החולים Tri-City שבאזור העיר סן דייגו בדרום קליפורניה הזמין ממזור מערכת רובוטית שנייה מסוג Renaissance בתוך 10 חודשים בלבד מאז שרכש את המערכת הראשונה

חברת מזור רובוטיקה , העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוהה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה, מדווחת לראשונה על קבלת הזמנה למכירת מערכת רובוטית שנייה ללקוח קיים.

החברה חתמה על הסכם למכירת מערכת Renaissance שנייה לבית החולים Tri-City Medical Center שבקליפורניה, שרכש בשנת 2012 גם את המערכת הראשונה. מזור מגדילה בכך את מספר המערכות הרובוטיות המותקנות בארה"ב והמשמשות באופן שוטף לביצוע ניתוחי עמוד שדרה ל-19 מערכות.

בית החולים Tri-City הוא מרכז כירורגי וטראומה אזורי בקרבת העיר סן-דייגו שבמסגרתו פועלת מחלקת ניתוחי עמוד שדרה. למיטב ידיעתה של מזור, בית החולים Tri-City מבצע כיום ניתוחי עמוד שדרה באמצעות מערכת ה-Renaissance כסטנדרט הטיפול המוביל. ארבעה רופאים בבית החולים המשתמשים במערכת ה Renaissance , נמנים עם צוותי חדרי הניתוח המבצעים דרך קבע ניתוחי עמוד שדרה ב-Tri-City.

מזור צופה שמכירה זו תוסיף ותחזק את מעמדה העסקי בשוק האמריקאי ועשויה לסייע לה בחתימת הסכמי מכירה נוספים עם בתי חולים ומרכזים רפואיים מובילים הפועלים בתחום ניתוחי עמוד השדרה.

מנכ"ל מזור רובוטיקה, אורי הדומי, ציין כי "הזמנה של מערכת שנייה מלקוח קיים הינה בבחינת ציון דרך בהתפתחותה העסקית של מזור. יש בכך משום עדות על הערך המוסף הקליני והעסקי שהטכנולוגיה שפותחה במזור מעניקה ללקוחותיה. יישום הטכנולוגיה של מזור בבית החולים Tri-City הוא יוצא דופן לטובה. בית החולים השקיע וממשיך להשקיע בשיווק ובידול הפעילות שלו, בהתבסס על הטכנולוגיה של מזור, והצליח למצב את עצמו באופן חדש ומשופר, בסביבה העסקית בה הוא פועל".