חברת הכבלים הוט משיקה ערוץ לשירות עצמי - my HOT

הערוץ מאפשר ללקוחות הוט לבצע פעולות באופן עצמאי ולקבל מידע על גבי המסך

על אף השיפור המשמעותי בזמני ההמתנה במוקדי השירות הטלפוניים של הוט, הכריזה היום (ג') החברה על צעד נוסף שמייתר את הצורך במערך שירות הלקוחות האנושי והטלפוני.

באמצעות ערוץ 400 שהושק היום מחדש תחת השם my HOT, יכולים הלקוחות לבצע פעולות באופן עצמאי ולקבל מידע על גבי מסך הטלוויזיה: צפייה ב-3 חשבוניות אחרונות, הזמנה והסרה של ערוצים באמצעות השלט, ביטול ביקור טכנאי עדכונים שותפים וסרטוני הדרכה לתפעול ועוד.

השירות ניתן בחינם וזמין גם ברוסית ובאנגלית.