סיאנו מציעה צפייה בעידן פלוס בטאבלטים ובסמארטפונים

מפתחת השבבים הישראלית סיאנו מציעה את הדגם החדש "מרון" שמסוגל להתחבר למכשירים ניידים בתקשורת אלחוטית (WiFi) ולא בחיבור פיזי

חצי שנה לאחר שהשיקה את "כרמל", מפתחת השבבים הישראלית סיאנו, מציעה את הדגם החדש "מרון", המאפשר יכולות משודרגות לצפייה בשידורי עידן פלוס בטאבלט ובסמארטפון, בכל מקום בו יש קליטה ל-6 ערוצי הטלוויזיה הפתוחים (למשל, ערוצים 1, 2 ו-10).

היכולות החדשות של מרון מאפשרות לחבר את המוצר למכשירים ניידים בתקשורת אלחוטית (WiFi) ולא בחיבור פיזי. כרגע האפשרות היא לחבר את המרון רק למוצר אחד, אבל בהמשך, באמצעות שדרוג תוכנה, ניתן יהיה לחבר לעד 4 מכשירים. מלבד זה, הכרמל תמך רק במוצרים של אפל והדגם החדש גם מאפשר חיבור למכשירים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד (לא תומך במכשירי ווינדוס פון או טאבלטי חלונות 8).

המרון דורש שימוש באפליקציה של החברה, המאפשרת הקלטה של תוכניות וגם חיווי של לוח השידורים בעברית. הסוללה מחזיקה כ-4 שעות. כמו הכרמל, המרון לא דורש שימוש בתקשורת סלולרית ובכך מאפשר מחיר זול בצפייה בתוכן.

המרון צפוי להימכר בארץ בתוך כ-3 שבועות בעלות של 325 שקל. כמו כן, הוא יגיע במארס לדרום אמריקה ויפן. לדברי אלון עירוני, מנכ"ל סיאנו, "המודל שלנו, הוא לא למכור את המוצר בחנויות על המדף, אלא לחברות אחרות שמוכרות אותו תחת המותג שלהם". בארה"ב, המירון ימכר תחת מוצרים של חברת בלקין.