המלחמה על הצרכן: פלאפון ואורנג' משיקות שירותים משלימים

פלאפון השיקה את "פלאפון אנטי וירוס", ביחד עם צ'ק פוינט ■ אורנג' משיקה את HD Voice המספק איכות קול גבוהה יותר במהלך שיחות טלפוניות

מפעילות הסלולר הוותיקות מתקשות בתחרות שלהן מול המפעילות הצעירות והווירטואליות (הוט מובייל, גולן טלקום, יו פון, הום סלולר ורמי לוי). מכיוון שהן לא מצליחות להתחרות ברמת המחיר, הן מנסות לתקוף ברמת השירות - משיקות עכשיו שירותים משלימים, שינסו לתת ערך מוסף לצרכן.

פלאפון הודיעה היום (ג') על שירות הגנה חדש לסמארטפונים - "פלאפון אנטי-וירוס", ביחד עם חברת האבטחה צ'ק פוינט. לטענת פלאפון, מדובר בפעם הראשונה בעולם שמפעילה סלולרית מציעה שירות הגנה מבוסס ענן ביחד עם צ'ק פוינט, המספק פתרון לעולמות הגלישה בסלולר, טאבלטים ומודמים סלולריים.

השירות אמור להגן מפני וירוסים, פריצות וחדירה של רוגלות או סוסים טרויאנים. הלקוח לא צריך להתקין אף תוכנה על המכשיר שלו, וההגנה נעשית על גבי הרשת. מדובר ביתרון על אפליקציות אבטחה, המותקנות על הסמארטפון ודורשות משאבי סוללה וזיכרון. עלות השירות 15 שקל בחודש.

שיחות קוליות באיכות גבוהה

גם באורנג' מציעים מוצר ייחודי, ה-HD Voice, המספק איכות קול גבוהה יותר במהלך שיחות טלפוניות. לטענת אורנג', ה-HD Voice מציע שיחות נקיות יותר מרעשי רקע, באיכות שמע גבוהה. השירות זמין כרגע רק בשיחות בין שני מכשירי אייפון 5 של אפל ברשת אורנג'. מה שמצמצם את קהל היעד שלו בצורה משמעותית לזמן הקרוב.

בשלב הבא, שאמור לצאת לדרך בימים הקרובים, תהיה תמיכה גם בסמארטפוני One X של HTC, סמסונג גלקסי S3, סוני מובייל אקספריה S והמכשיר הקבוע לרכב של אלקטל. השירות מופעל באופן אוטומטי ברשת, ואין עליו תשלום נוסף.