ריט 1 רוכשת 2 נכסים מניבים בהיקף 200 מיליון שקל

קרן ההשקעות בנדל"ן הודיעה כי היא רוכשת את מרכז לב תלפיות בירושלים תמורת 130 מיליון שקל מגנדן ואפריקה נכסים וכן את בית חולים סיעודי באשדוד ב-70 מיליון שקל

ריט 1 , קרן ההשקעות בנדל"ן, רוכשת שני נכסים מניבים בירושלים ובאשדוד בהיקף כספי של כ-200 מיליון שקל. מסגרת העסקה הראשונה רוכשת הקרן את מרכז לב תלפיות, מרכז מסחרי בשכונת תלפיות בירושלים ב-130 מיליון שקל מידי גנדן (המחזיקה בשליטה ב-IDB) ואפריקה נכסים. מדובר במרכז מסחרי בן 10 שנים הכולל כ-15 אלף מ"ר שטחי מסחר שנמצא כיום בתפוסה מלאה.

מהחברה נמסר כי ה-NOI הצפוי מהעסקה עומד על 10.7 מיליון שקל, המהווה תשואה של 8.25%. לאחר הרכישה תנהל הקרן את הנכס. נכון להיום מושכרים השטחים במרכז המסחרי לשופרסל דיל, ACE, H&O וקסטרו עודפים. המרכז המסחרי כולל גם מתחם באולינג, מיני גולף ומסלול קרטינג.

העסקה השנייה שביצעה הקרן היא לרכישת בית חולים סיעודי באשדוד ב-70 מיליון שקל. מדובר בבית הדר המאכלס 244 מיטות סיעודיות. מהחברה נמסר כי התשואה הצפויה מהעסקה עומדת על כ-9%. עוד נמסר כי במסגרת העסקה התקשרה ריט 1 עם חברה המתמחה בתחום הסיעודי, אשר תשכור ממנה את הנכס, תנהל ותפעיל אותו ותהיה אחראית לעמידה בתנאי הרגולציה הקשורים בתחום.

עורכי הדין, מיכל פקטור, שגיא המר ועומרי שילה ממשרד פישר בכר חן ליוו את ריט בשתי העיסקאות . בעיסקת לב תלפיות המוכרים לוו ע"י עוה"ד לוי אמיתי ויפית פלסנפלד ממשרד גולדפרב - זליגמן . בעסקת בית הדר המוכרים לוו ע"י עוה"ד צביקה אגמון ודודי פלאי ממשרד אגמון ועו"ד אבי אברמוביץ ממשרד רוזנברג , אברמוביץ , קרן-פולק.

שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1 אמר היום: "ריט 1 ממשיכה להגדיל את תיק הנכסים המניבים שלה. שני הנכסים שרכשנו תואמים את מדיניות ריט 1 ומהווים נכסי השקעה לטווח ארוך. מרכז לב תלפיות הינו מרכז מסחר ובילוי משפחתי, המאופיין בתנועת מבקרים גבוהה מאד , בשל היותו מרכז דיסקאונט, התואם את מצב הרוח הצרכני כיום. העסקה הנוספת, באשדוד, היא העסקה השנייה של הקרן בתחום בתי החולים הסיעודיים. ריט 1 רואה את תחום בתי החולים הסיעודיים כתחום צומח ותואם בהחלט את מדיניות ההשקעות שלנו".