מחיר המינימום לבניין שמוכר לאומי בדיזינגוף: 20 מיליון שקל

מדובר בבניין שלם שבו מחזיק הבנק מאז 1954 הממוקם בפינת הרחובות ארלוזורוב ודיזינגוף בתל אביב ■ על פי המודעה, ניתן לרכוש את מסמכי המכרז בעלות של 1,500 שקל עד 23 בינואר

בנק לאומי פרסם מכרז למכירת הבניין ברחוב דיזינגוף 208 בתל אביב, כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס". הנכס עומד להימכר במסגרת הליך התמחרות ממוחשב. במסגרת הפרסום נקב הבנק במחיר מינימום לנכס שעומד על 20 מיליון שקל (לא כולל מע"מ). את ההצעות להליך ההתמחרות יוכלו המציעים להגיש עד 24 בינואר ב-14:00.

מדובר בבניין שלם שבו מחזיק הבנק מאז 1954 הממוקם בפינת הרחובות ארלוזורוב ודיזינגוף בתל אביב. הבניין מתנשא לגובה 4 קומות עם קומת מרתף, כולל 880 מ"ר בנוי על מגרש בשטח 400 מ"ר. מחיר המינימום משקף תג מחיר גבוה לבניין משרדים במיקום זה, אולם מכיוון שהתב"ע העדכנית למגרש מאפשרת בנייה למגורים, המחיר תואם את מחירי השוק.

על פי המודעה, ניתן לרכוש את מסמכי המכרז בעלות של 1,500 שקל עד 23 בינואר. הליך ההתמחרות יהיה ממוחשב, וכל מי שירכוש את מסמכי המכרז יצטרך להשתתף בהדרכה טלפונית לגבי תהליך זה. המשמעות של תהליך ההתמחרות הממוחשב הוא שכל מציע מעדכן את ההצעות טלפונית, ונציגי החברות לא מגיעים פיזית למשרד עורכי הדין שבו מתבצעת ההתמחרות.

עוד על פי תנאי ההתמחרות, המגישים יצטרכו להציג ערבות בנקאית אוטונומית שהוצאה על ידי בנק בישראל בסך 2 מיליון שקל. "הערבות הבנקאית תשמש כבטוחה לחתימת ההסכם עם המציע, שהצעתו תתקבל במקרה שבו הלה יחזור בו ו/או לא יסכים לחתום על נוסח ההסכם. במקרה האמור הערבות תחולט ללא מתן הודעה מוקדמת וסכומה יהווה פיצוי קבוע ומוסכם מראש".

עוד על פי מודעת הפרסום, הבנק אינו מתחייב לבחור בהצעה הגבוהה ביותר שתוגש במסגרת הליך ההתמחרות.

את הליך ההתמחרות מבצע בעבור בנק לאומי עו"ד עופר שוויצר ממשרד עוה"ד יעקב סלומון, ליפשיץ ושות' ברמת גן. ההליך הממוחשב נעשה על ידי חברת רמדור.