LG מחברת את המקרר, מכונת הכביסה והתנור לסמארטפון

LG הציגה היום בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית CES בלאס וגאס חיבור מוצרים לבנים, כמו מקרר, מכונת כביסה ותנור ל-WiFi ולשליטה קלה דרך הסמארטפון

LG קיימה היום (ב') את מסיבת העיתונאים הראשונה בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית - CES בלאס וגאס. ההכרזות של החברה הדרום קוריאנית התמקדו בחיבור מוצרים לבנים, כמו מקרר, מכונת כביסה ותנור ל-WiFi ולשליטה קלה דרך הסמארטפון.

"אנחנו צריכים חיים חכמים יותר וזה מה שאנחנו ב-LG מנסים לעשות", אומר סקוט האן, סמנכ"ל הטכנולוגיה של LG. "אנחנו מנסים לפשט את החיבור בין מוצרים שונים שלנו. במקום שהמשתמש יצטרך לבצע הגדרות מיוחדות, הוא יוכל לגעת בטלוויזיה, במקרר או במכונת כביסה עם הסמארטפון ולבצע את החיבור באופן מיידי". הפעולה הזו מתבצעת באמצעות טכנולוגיית האלחוט לטווח קצר - NFC, שכבר קיימת במספר סמארטפונים שונים בארץ. בעזרת החיבור בנגיעה, הסמארטפון ישדר סרט לטלוויזיה באלחוט.

החיבור בין הסמארטפון לרובוט השואב אבק של החברה, יאפשר לבדוק את מצב העבודה שלו מרחוק וגם להפעיל אותו שנמצאים מחוץ לבית. המקרר יספק מידע על המוצרים שהוא מאחסן (דורש הזנה עצמאית של המשתמש לכל מוצר) ומכונת הכביסה תאפשר הפעלה שלה וחיווי על מצב העבודה. כל המוצרים הלבנים החדשים יגיעו עם חיבור WiFi לביצוע הפעולות האלו.