רונלייט קונה הזיכיון להפצת סמארטפוני LG ב-12.6 מיליון ש'

המהלך מתבצע בעקבות סכסוך בין ברימאג ל-LG ישראל, שהוביל את החברה הקוראינית להפסקת הקשר בצורה חד צדדית בין שני הגופים

ברימאג תקשורת הודיעה אתמול (ג') לבורסה לניירות ערך, על מכירת זכויות ההפצה שלה לטלפונים הסלולריים של חברת LG, לחברת רונלייט. המהלך מתבצע בעקבות סכסוך בין ברימאג ל-LG ישראל, שהוביל את החברה הקוראינית להפסקת הקשר בצורה חד צדדית בין שני הגופים.

ברימאג תקשורת תמכור לרונלייט את הזכויות להפצת הטלפונים תמורת 8.6 מיליון שקל במזומן וסכום נוסף השווה ל-3% מעלות היבוא של המוצרים שייובאו על ידי רונלייט, במהלך שלוש השנים הראשונות. לאחר השנה הראשונה, תוכל רונלייט לבצע תשלום המשלים ל-12.6 מיליון שקל, במקום הפריסה לשלוש שנים.

בשנים האחרונות, LG התקשתה מאוד להתחרות מול יצרניות כמו אפל או סמסונג במכירות סמארטפונים בישראל. החברה מיעטה בהשקות מכשירים חדשים וגם שאלו הגיעו לשוק, ההפצה שלהם הייתה באיחור לעומת מדינות אחרות בעולם. המהלך להפסקת התקשורת בין LG לברימאג לא היה מפתיע, בגלל יחסי עבודה לא טובים בין השניים.

למרות ההודעה על ביטול הזיכיון לברימאג, זו עסקה בחודשים האחרונים בהפצה של דגמים חדשים ובניסיון לשמר את נתח השוק של המותג בישראל.

רונלייט אחראית על יבוא מחשבים של מותג אסוס, שעוני דופק ומוצרי ניווט של גארמין והיא מחזיקה ברשותה גם את רשת האלקטרוניקה - הייפר סטור. רונלייט עובדת מול המפעילות הסלולריות בתחום הלפטופים ודיבוריות הבלוטות'.