השיחה: ישראל מקוב ומיקי רוזנטל בבכורה של "אנטי"

מי הגיעו אתמול לתיאטרון גשר? ■ איפה דיבר אברהם בורג נגד גזענות? ■ וגם: מי שינה את הסטטוס ל"מאורס"?

מקוב, רוזנטל וליבאי בבכורה של "אנטי" בתיאטרון גשר התקיימה אמש (א') הצגת הבכורה של המחזה "אנטי", עיבוד מודרני של ז'אן אנווי ל"אנטיגונה" של סופוקלס, המספר את סיפורה של אנטיגונה היוצאת לקבור את גופת אחיה, למרות איסורו של קריאון - שליטה של העיר. היא יודעת שהחלטתה להמרות את פיו של קריאון עלולה לעלות לה בחייה, אך מחליטה לסכן את חייה למען עקרונותיה ואמונתה. את המחזה ביים יבגני אריה, ומשחקים בו בתפקידים הראשיים שמואל וילוז'ני, רות רסיוק, סשה דמידוב, ליליאן רות, הנרי דוד וקארין סרויה. טרום ההצגה ניתן לאורחים זמן איכותי למינגלינג, ונרשמו שיחות ערות על נושאים שלאחר בחירות.

צבי זמיר, לנה קריינדלין, הצגת בכורה של
 צבי זמיר, לנה קריינדלין, הצגת בכורה של

צבי זמיר ולנה קריינדלין

נצפו משוחחים וצופים: יו"ר עמותת הידידים של תיאטרון גשר ישראל מקוב עם בת זוגו בלה לוסטיג; יו"ר תיאטרון גשר עו"ד אלי זהר; צבי זמיר; יוסי שריד; דוד ועדה ליבאי; אורן מוסט; זלמן וכנה שובל; גד פרופר; לוי יצחק; ברונו לנדסברג; אלפרד וחוה אקירוב; אורי ותמי סלונים; אבנר קז; הח"כ הטרי לעתיד מיקי רוזנטל; עמי וליזיקה שגיא; יהלי סובול ועדי גיל; שלמה (צ'יץ) וזיוה להט; רותי היילפרן מנהלת עמותת הידידים ונוספים. בתום ההצגה העניקה מנכ"לית תיאטרון גשר, לנה קריינדלין, מלגות לשורה של גורמים בתיאטרון ובהם שחקני ההצגה הנרי דוד, רות רסיוק וסווטלנה דמידוב ולבימאי אמיר וולף.

בורג נגד גזענות

למוזיאון בית טרזין הגיעו אמש, במסגרת האירועים לציון יום השואה הבינלאומי, מוזמנים רבים להקרנת הבכורה של הסרט "ליגה טרזין". מדובר בסרט דוקומנטרי המספר את סיפורה של ליגת כדורגל ששיחקה בגטו טרזיינשטט שבה השתתפו שחקנים יהודים - מקצוענים וחובבנים.

טומאש פויאר, עודד ברידא, אברם גרנט, הקרנת הבכורה של
 טומאש פויאר, עודד ברידא, אברם גרנט, הקרנת הבכורה של

טומאש פויאר, עודד ברידא ואברם גרנט

האירוע התקיים יום לאחר הקריאות הגזעניות של אוהדי בית"ר ירושלים. לאחר ההקרנה נערך פאנל בנושא אנטישמיות במגרשי הספורט בהשתתפות יו"ר עמותת "מפעלות חינוך וחברה" אברהם בורג ,שדיבר בגנות הגזענות, הסופר ועיתונאי הספורט סיימון קופר ופרופ' משה צימרמן. לאירוע הגיעו חברי הנבחרת הצעירה של ישראל בכדורגל, נציגי מחלקות הנוער של עירוני רמת-השרון, מכבי והפועל תל-אביב.

יוצרי הסרט מייק שוורץ, אבי קנר, רובי גת ואורי בוזגלו נקראו לבמה וקיבלו פרחים. נכחו: מאיר אורנשטיין מנכ"ל "מפעלות חינוך", עירית תאומים ופלאית אורנשטיין, נשות מייסדי העמותה, עודד ברידא מנכ"ל בית טרזין, אברם גרנט ושגריר צ'כיה טומאש פויאר.

עופר אקולוגית

תערוכת עציצים אקולוגיים מעוצבים נפתחה אמש בקניון רמת-אביב. בתערוכה מוצגים 50 עציצים אקולוגיים שעוצבו על-ידי מעצבים ישראלים. התערוכה כוללת גם עבודות של ילדי עמותת "מגדל אור" מתוכנית "מעברים" שאף בנו עציץ המתנשא לגובה 2 מטרים משאריות נייר ממוחזר. ההכנסות ממכירת עציצי הילדים יוקדשו לעמותה.

ליאורה עופר, משה רוזנבלום, אורי אבל, תערוכת עציצים אקולוגיים / צילום: אלירן אביטל
 ליאורה עופר, משה רוזנבלום, אורי אבל, תערוכת עציצים אקולוגיים / צילום: אלירן אביטל

ליאורה עופר, משה רוזנבלום ואורי אבל

ברוח ראש השנה לאילנות, הכיבוד היה כולו על טהרת הפירות היבשים. אירחה את המוזמנים לפתיחה: ליאורה עופר, יו"רית חברת מליסרון. נכחו: משה רוזנבלום משנה למנכ"ל קניוני מליסרון, אורי אבל מנכ"ל קניון רמת-אביב, טלי מרגלית מנהלת השיווק של הקניון, רותי ומשה קסטיאל מבעלי בית העיצוב קסטיאל, אלון קסטיאל ומעצבים נוספים.

מלכה משקיע בדור הבא

כ-150 ילדים הגיעו אתמול אחר הצהריים לבית קפה לילדים שפתחו יאיר מלכה מבעלי רשת "קפה גרג" ושותפו ניר אדרי, בקניון גבעתיים. בית הקפה החדש, המשתרע על שטח של 400 מ"ר, מיועד לילדים ולהוריהם והוא מכיל משחקייה מאובזרת הכוללת משחקי דמיון, משחקי יצירה, חדרי בובות, משחקי כדור וכמובן תפריט מותאם לילדים. מיד בתום האירוע מיהר המארח, מלכה, לאימון אישי לקראת השתתפותו במרתון תל-אביב, במסגרתו ירוץ 42 קילומטר. מרתון תל-אביב צפוי להיערך ב-15 במארס, וצפויים להשתתף בו כ-35 אלף רצים. מלכה סיפר כי הוא מתכונן למרתון כבר חצי שנה ומדי יום רץ בין 20 ל-40 קילומטר.

חורב מארח ומשיב

חברת אורקל, בשיתוף עם ארגון משתמשי אורקל בישראל, ערכה אתמול בסטוקו בתל-אביב את המפגש השנתי שמקיימת החברה עם לקוחותיה. הנהלת אורקל, בראשות משה חורב המנכ"ל, ומנהלי האגפים השונים בחברה, אירחו את הבאים. הלקוחות שהגיעו ניצלו את המפגש כדי להפנות שאלות לחברי ההנהלה שהשתתפו בפאנל.

שי בסון, משה חורב, המפגש השנתי של אורקל ישראל / צילום: ניב קנטור
 שי בסון, משה חורב, המפגש השנתי של אורקל ישראל / צילום: ניב קנטור

שי בסון ומשה חורב

חורב דיבר בפני הנוכחים על כניסתה של אורקל לתחום ה-Customer Experience כתנאי חשוב להמשך שגשוגה. באירוע נכחו מגוון נציגים מלקוחות החברה, ביניהם מנהלי מידע (CIO) של חברות מובילות: מיקי וייס מורינט; יחיאל גפנר משירותי בריאות כללית; שי בסון ממגדל; יעקב רבינוביץ מתנובה וניר לוי מדלק.

ריצ'י מבשם

יצרן הבשמים רומנו ריצ'י, הנין של נינה ריצ'י שהייתה בעלת בית הבישום הנודע שנשא את שמה, ואחותו אנטינה ריצ'י, נחתו אתמול לביקור קצר בארץ הקודש. השניים הגיעו ארצה להשיק את הבושם "מאד מדאם".

שי בן גרא, אנטינה ורומנו ריצ'י, סער מזרחי, השקת הבושם
 שי בן גרא, אנטינה ורומנו ריצ'י, סער מזרחי, השקת הבושם

שי בן גרא, אנטינה ורומנו ריצ'י וסער מזרחי

הבוקר (ב') אירחו הנינים לבית ריצ'י את ההשקה של הבושם במסעדת "קופי בר" בתל-אביב בנוכחות נציגי החברה המייבאת, דנשר, בהם: טל ברק יו"ר דירקטוריון החברה, שי בן גרא מנכ"ל החברה, סער מזרחי מנהל חטיבת הקוסמטיקה בדנשר ונוספים. המשך הלו"ז של האורחים כולל שהות מפנקת במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב וארוחת גורמה במטבחו של השף אביב משה במסעדת מסה.

מה הסטטוס

Ohad Maiman שינה סטטוס ל-Engaged to Merily Juma