נתניהו: "שותף מרכזי לצמיחה בזמני משבר כלכלי"

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, לאחר שנפגש עם נגיד בנק ישראל ונודע לו על סיום כהונתו של פרופ' פישר, ביוני: "אני מודה לסטנלי פישר. בטוח שהוא ימשיך לתרום למדינת ישראל"

"פרופסור סטנלי פישר היה שותף מרכזי בצמיחתה הכלכלית של מדינת ישראל ובהישגים הכלכליים שאליהם הגיע המשק הישראלי", כך אמר היום (ג') ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, לאחר שהשניים נפגשו - והנגיד הודיע לראש הממשלה על כוונתו לסיים את תפקידו בסוף חודש יוני.

בהודעה דרמטית שפרסם בצהריים בנק ישראל נכתב: "הנגיד ציין כי בנוסף למטרתו לקדם את המשק הישראלי, אחת המשימות העיקריות שהציב לעצמו היתה להעביר חוק חדש לבנק ישראל. ואכן, מזה תקופה ארוכה שהבנק מתפקד בהצלחה במסגרת החוק החדש, כפי שהדבר בא לידי ביטוי בעבודה עם הוועדה המוניטרית והמועצה המינהלית".

נתניהו הוסיף ואמר כי "ניסיונו, חוכמתו וקשריו הבינלאומיים פתחו דלת לכלכלות העולם וסייעו למשק הישראלי להגיע להישגים רבים, ועוד בתקופה של משבר כלכלי עולמי".

"אני מודה לסטנלי פישר. הייתה לי הזכות לעבוד איתו הן כשר אוצר כשמונה לתפקיד והן כראש ממשלה בארבע השנים האחרונות, ואני בטוח שהוא ימשיך לתרום למדינת ישראל", סיכם.