ללכת על זה? ביריד "זוגות" תמצאו נעלי מעצבים מוזלות - צפו בדגמים

יריד "זוגות", שיתקיים בסוף השבוע הקרוב, לוקח את תחום עיצוב הנעליים המקומי לנשים צעד אחד קדימה, ומציע הוזלות משמעותיות שינועו בין 40% ל-70% ■ צפו במחירים אחרי ההנחה

בסוף השבוע הקרוב, יתקיים במתחם התחנה יריד "זוגות" שיאגד בחובו כ-20 מעצבים מקומיים נבחרים, שיציגו את אוספי הנעליים שלהם לחורף בהוזלות משמעותיות משתנות שינועו בין 40% ל-70%.

אף שבשנים האחרונות ירידי מכירות האופנה הפכו לריטואל כמעט שבועי, אי אפשר שלא לשמוח על הפעילות הענפה ועל ריבוי היוזמה בתחום עיצוב הנעליים המקומי. בדומה לאחיו הוותיק, "שופוני", גם היריד הזה מוקדש כולו לתחום ההנעלה, עבור נשים בלבד.

עצם קיומו של יריד שני לתחום הצר יחסית (מתקיים השנה בפעם הרביעית), והעובדה שנמצאים בשוק די מעצבים ודגמים חדשים בשביל לאכלס אותו היא מרשימה בפני עצמה. אחד האלמנטים המשמחים שבפרויקט הוא העובדה שניתנת במה מכובדת גם ליוצרים מקומיים מבוססים פחות, שחלקם עדיין לא מחזיקים בחנות פעילה. היריד יאפשר לקהל הרחב חשיפה ממוקדת לקולקציות הנעליים של מגוון רחב של יוצרים מקומיים, חדשים לצד ותיקים. כך, לצד שמות מבוססים בתעשייה כמו שני בר, לוקה ואחת אחת, תינתן במה גם ללייבלים חדשים יותר, דוגמת מיכל מילר, אברמיי, שילה ועוד. מן הסתם, מומלץ לסקור מקרוב את השמות החדשים שהצטרפו העונה לאוסף.

קולקציות החורף מגוונות ורחבות ודוגלות בקונספט החדשני יחסית, של נעליים כאומנות שימושית ונוחה המעוצבות בסגנון אורבני, מהוקצע, איכותי ונגיש בכמויות קטנות (ביחס לעיצוב ההמוני של הרשתות המסחריות). את ההיצע האופנתי של הנעליים ישלים ביריד מבחר של תיקים וגרבונים שגם יתמכו באריזה החזותית של היריד וגם יוצעו למכירה.

יריד "זוגות", חמישי, שישי, שבת, מתחם התחנה נווה צדק, הכניסה ללא תשלום

המחירים בכתבה הם אחרי הנחה

אברמיי. 560 שקל

אבר מיי
 אבר מיי

מיכל מילר. 375 שקל

מיכל מילר
 מיכל מילר

שני בר.

890 שקל

שני בר
 שני בר

מיקה.

835 שקל

מיקה
 מיקה

אחת אחת. 660 שקל

אחת אחת
 אחת אחת

קרן אטון. 1,190 שקל

קרן אטון
 קרן אטון

אימלדה.

330 שקל

אימלדה
 אימלדה

שילה.

330 שקל

שילה
 שילה

גרטנבנק. 750 שקל

גרטנבנק
 גרטנבנק

לוקה.

490 שקל

לוקה
 לוקה

אסקופה.

450 שקל

אסקופה
 אסקופה

ווק.

590 שקל

ווק
 ווק

אביגיל קור. 400 שקל

אביגיל קור
 אביגיל קור

תמר שלם.

540 שקל

תמר שלם
 תמר שלם

ליבלינג.

595 שקל

ליבלינג
 ליבלינג