תערוכת הסלולר: פורסמו המועמדים לסמארטפון הטוב ביותר

בקטגוריית האפליקציות שבתערוכת הסלולר MWC שתתקיים בסוף החודש בברצלונה, אפשר למצוא את Waze ו-Mycheck וישראכרט

תערוכת הסלולר - MWC תתקיים בסוף החודש בברצלונה. ארגון ה-GSMA שאחראי על האירוע, מקיים כמדי שנה את תחרות הסמארטפון הטוב ביותר.

רוב הסמארטפונים המעומדים בקטגוריה הזו כבר נמכרים בארץ: אייפון 5 של אפל, לומיה 920 של נוקיה, שהחל להימכר בישראל בשבוע שעבר, גלקסי אס 3 של סמסונג, גלקסי Note 2 גם כן של סמסונג וה-Droid DNA של HTC, שלא נמכר בארץ.

בחירת המועמדים לא מפתיעה במיוחד, אבל העדרו של הנקסוס 4 של LG וגוגל מעוררת תמיהה. כמו כן, אפשר לראות שלמוטורולה מוביליטי וסוני מובייל אין מכשירים שמשתתפים בתחרות, כאשר גם היצרניות הסיניות ZTE ו-Huawei לא הצליחו להתברג לרשימה המכובדת הזו.

בקטגוריית הטאבלטים גם אין הפתעות: אפל אייפד מיני והאייפד דור 4 מופיעים כאן. הטרנספורמר אינפינטי של אסוס, נקסוס 7 של אסוס וגוגל והגלקסי Note בגרסת 10.1, ינסו להתחרות באפל.

תחום האפליקציות גם זוכה לתחרות. בקטגוריית אפליקציית התשלומים הסלולריים הטובה ביותר, אפשר למצוא מועמד ישראלי - MyCheck של חברה בעלת אותו שם וישראכרט. מולה יתחרו EasyPaisa של טלנור, SmartWallet של SK Planet וגם Mobile Money Service של Mopet. משתתפים נוספים Turkcell Wallet ו-Etisalat Commerce Programme של Flous.

קטגוריה נוספת שאפשר למצוא בה חברה ישראלית היא אפליקציית המובייל הטובה ביותר. לצד אפליקציית הניווט ועומסי התנועה של Waze הישראלית, ישתתפו דרופ בוקס, פליפבורד, Sports F1 Comppanion של סקיי ו-Square.

התוצאות יתפרסמו ב-26 לחודש.