נעילה מעורבת בבורסה; פריון זינקה 10%, מלאנוקס ירדה

עליות קלות בחוזים העתידיים על מדדי וול סטריט ■ פרוטליקס התקשרה עם בנק ההשקעות סיטיבנק לבירור אפשרויות אסטרטגיות למסחור נכסי החברה או למכירת החברה כולה

יום המסחר בבורסה באחד העם (ד') ננעל היום במגמה מעורבת ברקע עליות שערים קלות בחוזים העתידיים על מדדי וול סטריט. מחזור המסחר עמד על כמיליארד שקל.

פריון נטוורק זינקה לאחר שהודיעה כי חתמה הסכם עם מיקרוסופט ומנוח החיפוש שלה בינג. לפי הודעת החברה, היא חתמה עם מיקרוסופט על הסכם שיתוף פעולה, לפי הסרגל של פריון ייחשף בתוצאות החיפוש של בינג, כולל אפשרות להורדה ולשימוש מיידי ישירות ממנוע החיפוש.

חברת "בטר פלייס", הנמצאת בשליטת החברה לישראל , מחסלת את פעילותה בארצות הברית ובאוסטרליה. הודעה בנושא מסרה הלילה בארצות הברית דוברת "בטר פלייס". החברה תפסיק להשקיע הון נוסף במיזם שלה באוסטרליה ותסגור את משרדיה בפאלו-אלטו בקליפורניה, שבהם התחיל למעשה המיזם.

מלאנוקס יורדת עקב פער שלילי של כ-2.8%. משרד עורכי הדין האמריקאי Holzer Holzer & Fistel הודיע אמש כי הוא בודק האם הודעות מסויימות שפרסמה חברת מלאנוקס בין התאריכים 19 באפריל 2012 ל-2 בינואר 2013 הפרו את חוקי ניירות הערך בארה"ב. מדובר בעיקר בהודעות הקשורות לפתרונות ה-InfiniBand של מלאנוקס וליתרון הטכנולוגי שלהם ושל החברה בכלל. במשרד עורכי הדין קוראים לבעלי מניות מלאנוקס בתקופה זו ליצור קשר עם המשרד במידה ויש להם שאלות הנוגעות לעניין.

אלוט תקשורת דיווחה אתמול על הכנסות של 28.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי, גידול של 29% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ברבעון עמד על 4.6 מיליון דולר, או 0.14 דולר למניה, לעומת 4.2 מיליון דולר, או 0.15 דולר למניה, ברבעון הרביעי של 2011.

חברת הביומד פרוטליקס התקשרה עם בנק ההשקעות סיטיבנק לבירור אפשרויות אסטרטגיות למסחור נכסי החברה או למכירת החברה כולה. ככל הנראה החברה מעוניינת במכירת החברה כולה או השליטה בה. אם אכן תימכר השליטה בחברה, פייזר היא מועמדת הגיונית לרכישת השליטה שכן כבר יש לה הסכם מסחור עם פרוטליקס.

חברת טבע תפרסם את תוצאות הרבעון הרביעי מחר בשעה 14:00. בכלל פיננסים מציינים היום כי "לאחר רצף של הודעות בדמות הורדת תחזיות ל-2013, עדכון אסטרטגי לשנים 2013-2017 והודעות על הפסקת פעילות Curetech וכישלון ניסוי הנוביג׳יל להפרעה דו-קוטבית - אנו מצפים (מקווים...) לרבעון נטול דרמות. אנו נותרים בתשואות שוק על מניות טבע עם מחיר יעד של 40 דולר". טבע תפתח את היום בפער שלילי של כ-0.8% מול ניו-יורק.

מניית ביוקנסל רשמה ירידה חדה לאחר העליות התלולות בשבועיים האחרונים. גם בריינסוויי המשיכה להתממש.

הנהלת חברת אלביט הדמיה , הנמצאת בשליטת מוטי זיסר, החליטה אתמול להתקדם לקראת הגעה להסדר חוב עם בעלי האג"ח שלה.

[לאתר המעו"ף][לאתר האג"ח]