שיק מקוון: תכירו את חנויות האופנה המקוונות החדשות

חמש חנויות אופנה מקוונות חדשות יצליחו לאתגר גם את אלו שכבר התרגלו לצרוך אופנה בקליק ■ המייסדים עמלים ביסודיות על הענקת משמעות נוספת למושג "חוויית קנייה וירטואלית"

מרחב הווירטואלי המקומי זוכה לאחרונה להבלחות נוספות של חנויות אופנה מקוונות - על הפרק הפעם תמהיל מעורבב היטב שכולל רשימה די ארוכה של אטרקציות. בזמן שבוטיקים מקוונים ותיקים נהנים מתו תקן כמעט ממלכתי, האתגר של החנויות המקוונות החדשות גדל מעונה לעונה וניכר כי המייסדים עמלים ביסודיות על הענקת משמעות נוספת למושג "חוויית קנייה וירטואלית".

תוכן שימושי ומעשיר / Fashest

עדי אוראל והדס רפאל הן שתי נשות פרסום לשעבר, המסתובבות בחנויות שונות בעולם ואוספות פרטי לבוש יפים וייחודיים. את חוויית השיטוט בחנות, מעצימה אופציית שיתוף, התייעצות ולייק פנימי לבחירת הסייל השבועי. לאלה נוסף מגזין עם תוכן אופנתי שימושי ומעשיר מרחבי העולם. לצד אופציית הקנייה השגרתית, מוצעות אטרקציות נוספות כמו חבילות יום הולדת במחירים מיוחדים ושוברי מתנה לקנייה. אבל בין כל המילים הגדולות וההמולה הרעיונית שסובבים את האתר הזה, ניתן לראות בו בעיקר קאסט נרחב של מעצבי אופנה שבוחרים לעצב בגדים אמיתיים עבור נשים אמיתיות.

טווח מחירים: 40-400 שקל

www.fashest.com

ברגל ימין / shoez

לא קל לכלות להיות מגניבות. מצד אחד, הן רוצות להיראות שיקיות ומיוחדות ומצד שני, אם ירחיקו לכת ייראו כמו בתחפושת. חנות הנעליים המקוונת שהשיקה לאחרונה המעצבת ליהי צבילינגר, אמורה להוות פתרון חלקי לבעיה - לפחות בגזרת הנעליים. קולקציות הנעליים המוצעות באתר מפוצלות לשתי קבוצות - נעלי כלה ונעלי ערב, אך שתיהן מבטאות בדרכן את החשיבה העיצובית והפרקטית המפותחת של המייסדת. צבילינגר: "המטרה היא ליצור פלטפורמה נוחה ומהירה יותר לרכישת נעלי הכלה בדגש על נעליים אופנתיות, איכותיות שניתן יהיה ללכת איתן גם אחרי יום החתונה". המשלוחים על חשבון הבית וניתן לקבל החזר מלא על מוצר שנרכש.

טווח מחירים: 280-1,300 ש'

www.shoez.co.il

הצד האפל של הקז'ואל / Rockglam

בזמן שבעולם שכללו את ניהול הזמן והמשימות לכדי מדע מדויק, באתר רוקגלאם עדיין סומכים על הזיכרון הצילומי, שינקה לכן את הראש ויפנה אותו לטיפול במשימות החשובות באמת בחיים כמו שופינג.

מדובר בחנות המאחדת בתוכה את כל הטרנדים האופנתיים הלוהטים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

הפריטים נבחרים (ונמדדים) באופן אישי וקפדני על-ידי המייסדות התאומות סתיו ואלכסה תמרי.

השתיים מקפידות על כמויות קטנות מכל דגם ותחלופה מהירה של קולקציות בהתאם כנראה לקצב שבו מתחלפים הטרנדים.

טווח מחירים: 50-400 שקל

www.rockglam.co.il

משחקי פיתוי /adikastyle

עדי רונן והכלכלן דדי שוורצברג הם שני המוחות שעומדים מאחורי החנות "עדיקה". המבחר העשיר של הפריטים המוצעים בו קסום ומעודן, נשי מאוד, אינטליגנטי ומאופק. לצד הקטגוריות הקבועות של פריטי הלבוש, מציע האתר תחת קטגוריית "אקסלוסיב" גם פריטים מיוחדים המתבססים על מחויטים עונתיים קלאסיים לצד ספקי דרמה לעונה שבה קשה למצוא בגדים לאירועים כדוגמת חצאיות מקסי א-סימטריות, שכמיות מעניינות ומכנסיים בהדפסים מתעתעים. השימוש באתר נוח, אינטימי ונגיש והפריטים מובטחים להגיע עד שלושה ימי עסקים (עלות משלוח 9 שקלים, או בדואר רשום בחינם).

טווח מחירים: 150-1,000 ש'

www.adikastyle.com

אורבני מקומי / Sarafan

תחת עיצוב מוקפד ומרשים, המרחב הווירטואלי של סרפן שואו רום מתפקע ביופיו ומחושב היטב מראש. כפי שניתן לצפות משתי הבחורות עתירות הניסיון שאמונות על הקמתו, סיוון פליישר ואיילת דר, יש בו שלל אופנתי מרשים מבית היוצר של מיטב המעצבים המקומיים. על תקן הבונוסים שעבורם שווה להידבק אל מסך המחשב ולשלוף את כרטיס האשראי, מתפקדים פריטי לבוש ואקססוריז ייחודיים כמו נעלי האוקספורד של עודד ארמה, התכשיטים המהונדסים של אלינור אבני לנוריתמי, צעיפי המשי הקסומים של תמר ברניצקי, פריטי הלבוש האוונגרדיים, אך לבישים, של מאיה בש, המשקפיים של מאיה ספיר ועוד. כאתר שהוקם כדי לשווק מעבר לים את התוצרת המקומית, הוא בשפה האנגלית והמחירים בדולרים.

טווח מחירים: 300-4,000 שקל

Shop.sarafan-tlv.com