המגמה נמשכת: גם עובדי חברת הביומד קמהדע הקימו ועד

במקביל, ההסתדרות הודיעה כי גם 320 עובדי מפעל המתכת "חוד אסף" מעכו הצטרפו לארגון והם דורשים לשפר את זכויותיהם במסגרת הסכם קיבוצי

גל ההתאגדויות במגזר הפרטי נמשך: ההסתדרות במרחב הנגב הודיעה היום (ד') כי עובדי חברת הביומד קמהדע הצטרפו לשורות הארגון והקימו ועד, שמייצג את כל 300 עובדי החברה. קמהדע נחשבת לאחת ההבטחות הגדולות של תעשיית הביומד, והתאגדות עובדיה מהווה עוד איתות לכך שמגמת ההתאגדות במשק חוצה ענפים.

במקביל, ההסתדרות הודיעה כי גם 320 עובדי מפעל המתכת "חוד אסף" מעכו הצטרפו לארגון והם דורשים לשפר את זכויותיהם במסגרת הסכם קיבוצי.

אמש שיגר יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף, מכתב למנכ"ל חברת קמהדע, דוד צור, ובישר לו כי ההסתדרות הפכה לארגון היציג של עובדי החברה. מקור בחברה טוען כי צור נחשב ל"מנהל קשה", ומהלך ההתאגדות נוטע תקוות רבות בעובדים.

בהסתדרות טוענים כי פסק הדין שניתן לפני כחודשיים בעניין חברת פלאפון, שקבע באופן תקדימי כי למעסיקים אסור להביע כל עמדה כנגד התאגדות עובדיהם, הביא לפריחה של התאגדויות במשק. כך, על פי ההסתדרות, בתוך שלושה שבועות בלבד התאגדו באופן רשמי מלבד עובדי קמהדע וחוד אסף גם עובדי כלל ביטוח, מילועוף ו-U BANK.