נציג שירות בבזק: "יש לך 15 מגה? לא יודע כמה תשלם"

בשעה שבזק הכריזה על שדרוג מהירות הגלישה באינטרנט של כלל לקוחותיה ל-15 מגה, נציגי שירות לא ידעו עדיין לענות על שאלות בסיסיות הנוגעות למהלך

בשעה שבזק כינסה הבוקר (ב') מסיבת עיתונאים בה הכריזה על מהלך שיווקי חדש לשדרוג מהירות הגלישה באינטרנט של כלל לקוחותיה - נציגי השירות לא ידעו עדיין לענות על שאלות בסיסיות הנוגעות למהלך החדש.

"מסיבת העיתונאים התקיימה במהירות, אנחנו עוד לא יודעים את כל הפרטים; זה היה מהיום להיום", אמר נציג שירות בשיחה עם כתב "גלובס", שהפנה לעברו שאלה פשוטה: אם כל הלקוחות ישודרגו למהירות גלישה באינטרנט של 15 מגה בחינם, האם הלקוחות שכבר היום גולשים ב-15 מגה יקבלו פיצוי כלשהו או שהתעריף שלהם יופחת?

"אני לא יודע. חכה יום, הקמפיין יעלה רק הערב", אמר הנציג, ששמו שמור במערכת. "עדיין לא קיבלנו הדרכה או ידע כיצד זה הולך לקרות, ומהסיבה הזו אני מבקש ממך ליצור איתנו קשר מחר בבוקר כדי לקבל אינדיקציה ברורה ומסודרת לגבי מה עתיד להתבצע במהלך הזה של השדרוגים".

פערי המחירים בין חבילות ה-5 מגה וה-15 מגה מגיעים לעשרות אחוזים. לפי אתר השוואות המחירים כמהזה, תעריף חבילת גלישה ב-5 מגה אצל בזק עולה 55 שקל לחודש, בעוד שחבילת 15 מגה עולה 75 שקל לחודש - קרי הפרש של 36%.