עו"ד ניצה פוזנר עוזבת את משרד צדוק עם שני עורכי דין נוספים

פוזנר, המכהנת גם כיו"ר תעש, רמזה ל"גלובס" כי היא עוזבת לאחר חילוקי דעות עם השותף הבכיר, עו"ד אילן שביט, באשר לדרך שבה צריכה הפירמה ללכת

עו"ד ניצה פוזנר, אחת השותפות הבכירות במשרד עורכי הדין חיים צדוק ושות', עוזבת את הפירמה ביחד עם שני עורכי דין נוספים, גלי פורת ואורי צירינסקי - כך נודע ל"גלובס".

פוזנר, שכיהנה כשותפה בכירה במשרד צדוק מזה 12 שנה, תחבור למשרד עורכי דין גדול אחר העוסק בתחום המסחרי. בנוסף על עבודתה כעורכת דין משמשת פוזנר כיו"ר התעשייה הצבאית (תעש).

פוזנר אישרה היום (ג') בפני "גלובס" את דבר עזיבתה ורמזה כי היא באה לאחר חילוקי דעות עם השותף הבכיר, עו"ד אילן שביט, באשר לדרך שבה צריכה הפירמה ללכת.

"אחרי 12 שנות שותפות הגעתי למסקנה שאני 'לא רואה את המשך דרכו של המשרד עין בעין עם השותפים הבכירים האחרים", אמרה.

- באיזה מובן את לא רואה עמם "עין בעין"?

"אנו רואים את היעדים והמטרות של המשרד באופן שונה. בשלב זה אני לא יכולה לפרט, אך אני כן יכולה לומר שאני קמה והולכת אחרי 12 שנה, שבהן הייתי שותפה במשרד, וניתן להבין שלא מדובר בעניין טריוויאלי. אני מתכוונת להשתלב בצוות מוביל של משרד גדול, שבו אוכל להגיע להסכמה על יעדים משותפים".

השותף הבכיר בפירמה, עו"ד אילן שביט, איחל לעו"ד פוזנר הצלחה בדרכה החדשה. לדבריו, "פוזנר היא עורכת דין מוכשרת מאוד שהייתה שותפה נאמנה, ואני מניח שנשמור עמה על קשרי עבודה גם בעתיד". שביט ציין כי "משרד צדוק שבראשותי הוא משרד חזק שימשיך לשגשג".

משרד צדוק ושות' נמנה עם המשרדים הוותיקים והידועים בישראל ונהנה ממוניטין רב בנוף המשפטי הישראלי. המשרד נוסד ב-1958 על-ידי חיים צדוק ז"ל, שכיהן, בין היתר, כשר המשפטים, כשר התעשייה והמסחר וכשר הדתות בממשלות ישראל.

כיום מונה המשרד כ-20 עורכי דין העוסקים במשפט מסחרי, דיני עסקים, דיני בנקאות, דיני חברות, שוק ההון, משפט מינהלי, נדל"ן, פירוקים, כינוס נכסים, שיקום והבראת חברות ותחומים נוספים.

משרד ותיק

פוזנר שימשה במשך שנים כשותפה הבכירה בפירמה וליוותה, בין היתר, את איש העסקים גד זאבי בכל הקשור בחברת יפנאוטו, ייצגה את בנק הפועלים בתיק חפציבה והייתה מעורבת בייצוג גם בתיק קלאבמרקט.

באוגוסט 2011 אישרו שר הביטחון, אהוד ברק, ושר האוצר, יובל שטייניץ, את מינוי פוזנר ליו"ר תע"ש. זאת, לאחר שנבחרה על-ידי דירקטוריון החברה. פוזנר כיהנה כחברה בדירקטוריון תעש למעלה משנה לפני בחירתה ליו"ר.

יצוין כי לא מדובר בפעם הראשונה שבה שותפים בכירים עוזבים את משרד צדוק. באמצע שנות האלפיים עזב את המשרד השותף הבכיר לשעבר עו"ד אייל רוזובסקי ביחד עם חצי מצוות המשרד. לאחר עזיבתו של רוזובסקי אמר עו"ד אילן שביט כי "פירמה זה לא קיבוץ. צריך בוס אחד. יש שותף מנהל מוביל, שפועל כמובן בשיתוף-פעולה עם אחרים, אבל הוא הגורם הדומיננטי".

כשנה לאחר מכן התחיל משרד צדוק להתאושש, כשמיזג לתוכו את משרד חיאט-זולטי-נייגר.