ורדה אלשיך לבנק הפועלים ומוטי זיסר: נסו להגיע להסדר

אלשיך דחתה לפי שעה את בקשת בנק הפועלים למנות כונס נכסים לאירופה ישראל, לפחות עד שהחברה תגיב, והעניקה לחברה 7 ימים לעשות זאת

השופטת ורדה אלשיך קוראת לבנק הפועלים ומוטי זיסר לנסות להגיע להסדר במקום "להתכתש" בבית המשפט.

כזכור, אתמול (ד') הגיש בנק הפועלים בקשה לכינוס נכסים נגד אירופה ישראל, החברה הפרטית של זיסר שבאמצעותה הוא שולט באלביט הדמיה , וזאת לאחר שזיסר הגיע למתווה הסדר חוב עם הקרנות יורק ו-DK Partners, המחזיקות בכ-50% מהאג"ח של אלביט הדמיה.

"אין לי אלא להצר על התמונה המסתמנת לכאורה, כאילו הצדדים, קרי החברה וכעת גם הבנק, מנסים לנהל 'משא-ומתן' באמצעות בית המשפט", כתבה אלשיך בהחלטה שנתנה היום (ה').

לדבריה, "ראוי היה כי ינהלו את המשא-ומתן ביניהם, באשר ייתכן כי לשני הצדדים ראוי להגיע להסדר הרבה יותר מאשר להתכתש מעל כתבי טענות באמצעות בית המשפט, דבר אשר עשוי להתגלגל כ'כדור שלג' שיכול וייצא משליטת שני הצדדים".

אלשיך דחתה לפי שעה את הבקשה להוציא כינוס נכסים, לפחות עד שאירופה ישראל תגיב, והעניקה לחברה 7 ימים להגיב לבקשת בנק הפועלים

"אני מברך על החלטת בית המשפט אשר מפנה את הצדדים לדרך של הידברות ומשא-ומתן, כפי שנכון שיהיה וכפי שחפצנו והצענו לעשות זאת מלכתחילה", מסר מוטי זיסר. "מסלול ההידברות יאפשר ביצוע הסדר באופן מהיר, שיחזיר את אלביט הדמיה למקומה הראוי. אנו נכונים לעשות כל מאמץ ולעבוד מסביב לשעון מול הבנק ומול מחזיקי האג"ח, על מנת למצוא את הפתרון הטוב והמקצועי ביותר ובהקדם האפשרי".