איך מצילים מותג טלוויזיה מתיישן? "אמריקן איידול" יוצאת בקמפיין שטח

המגיש ראיין סיקרט יצא בקמפיין תחת השם "Idol Across America", במסגרתו הוא יערוך מסע בין ערים מרכזיות בארה"ב במטרה לעורר שוב עניין בתוכנית

המסע לקידום המותג "אמריקן איידול" יצא לדרך: מגיש התוכנית ראיין סיקרט יצא בקמפיין נרחב תחת השם "Idol Across America", במסגרתו הוא יערוך מסע בין ערים מרכזיות במטרה לעורר שוב עניין סביב מותג הטלוויזיה הוותיק.

במהלך הקמפיין יעבור המיצג ב-13 ערים שונות, כאשר בכל אחת תוקם במת ענק שעליה יופיעו "הכוכבים הנולדים".

הקמפיין יקבל גם גיבוי דיגיטלי באתר התוכנית, כולל סרטונים ותמונות מהמסע, כאשר אחת האטרקציות תהיה מעין מיקרופון נודד שינוע בין הערים.

כל המיזם יהיה כמובן בשיתוף נתוני החסות של התוכנית - פורד, קוקה-קולה ו-AT&T.

עבור סיקרט מדובר בחגיגה כפולה - מצד אחד הוא מופיע כמנחה התוכנית, ומצד שני חברת ההפקות שלו, Civic Entertainment, מעורבת בהפקת הקמפיין החדש.

לדבריו, המיזם החדש יאפשר מגע קרוב יותר עם הצופים ודחיפה של הכוכבים מהעונות הקודמות, שיקבלו הזדמנות להופיע בפני קהל רחב.

אין ספק כי התוכנית זקוקה לדחיפה קדימה. המשדר ששודר בשבוע שעבר משך רק 10.3 מיליון צופים - המספר הנמוך ביותר מאז 2002. יש לציין כי בעונות קודמות משכה התוכנית כ-20 מיליון צופים בממוצע לפרק. התוכנית גם מושכת פחות ופחות את הקהל שבין הגילאים 18 עד 49, שהוא אטרקטיבי במיוחד עבור המפרסמים.

בתגובה לנתונים אמר סיקרט כי הם אינם מדאיגים אותו, וכי התוכנית עדיין מובילה.