עו"ד ניצה פוזנר מצטרפת למשרד סלומון-ליפשיץ

פוזנר, שהודיעה בשבוע שעבר כי היא עוזבת את משרד עוה"ד חיים צדוק, ניהלה תיקים משמעותיים, לרבות ייצוג בנק הפועלים בתיק חפציבה, תיק קלאבמרקט, ליווי איש העסקים גד זאבי בקשר לחברת יפנאוטו ועוד

עו"ד ניצה פוזנר, שהודיעה בשבוע שעבר כי היא עוזבת את משרד עוה"ד חיים צדוק, מצטרפת כשותפה למשרד עוה"ד יעקב סלומון ליפשיץ, משרד מסחרי מוביל בארץ. פוזנר, שהייתה במשך שנים שותפה בכירה במשרד צדוק, ניהלה תיקים משמעותיים, לרבות ייצוג בנק הפועלים בתיק חפציבה, תיק קלאבמרקט, ליווי איש העסקים גד זאבי בקשר לחברת יפנאוטו ועוד. באוגוסט 2011 מונתה לתפקיד יו"רית תעש (התעשייה הצבאית) לאחר כהונה של יותר משנה כחברה בדירקטוריון תעש.

לדברי עו"ד פוזנר, "הבחירה שלי במשרד סלומון היא טבעית, בשל שמו המקצועי הטוב, שורשיו במסורת המשפטית הישראלית ותחומי עיסוקו. שילוב זה מאפשר לקיים אסטרטגיה של צמיחה ופריצה קדימה, אשר חשובה לי מאוד. גם בכובעי השני, כיו"רית תעש, אני מאוד קשובה לחיוניות בהתבוננות קדימה, שימת דגש על הראייה לטווח ארוך ובניית אסטרטגיה".

פוזנר ציינה כי במישור האישי, יש לה היכרות ארוכת שנים עם עורכי הדין במשרד והערכה מקצועית עמוקה שצמחה בעקבות ייצוג משני עברי המתרס בתיקים שונים.

נוסף לפוזנר, שמצטרפת למשרד סלומון יחד עם שני עורכי דין נוספים ממשרד צדוק, מצטרף כשותף למשרד גם עו"ד נמרוד טפר, שהוא מומחה לתחומי הכינוסים והפירוקים ואגודות שיתופיות. טפר התמודד לאחרונה על תפקיד רשם האגודות. עם התיקים הבולטים שבהם מונה למפרק נמנים פירוקי משחטת עוף העמק, איגוד הג'ודו, עמותת מגדל אור, מושב ינון, וכן הוא מונה לנאמן של עשרות הסדרי נושים של מושבים בארץ.

עבור טפר ההצטרפות למשרד היא סגירת מעגל, שכן הוא התמחה במשרד, ואף היה בו שכיר ושותף עד 1999. כשותף במשרד, יעסוק טפר בליווי חברות, בנקים, קיבוצים ומושבים בתחומי האגודות השיתופיות, התיישבות, חדלות-פירעון, פירוקים וליטיגציה.

משרד עוה"ד יעקב סלומון, ליפשיץ נמנה זה עשרות שנים עם משרדי עורכי הדין המובילים והמוערכים בישראל, ויש לו מגוון רחב של לקוחות מהארץ ומחו"ל. המשרד מונה כ-40 עורכי דין, ולאחרונה נטל דור ההמשך של השותפים את ניהול המשרד והובלתו.

המשרד עוסק במגוון רחב של תחומים, לרבות בנקאות, נדל"ן, תאגידים, ליטיגציה, ביטוח, נזיקין, משפט מנהלי, מכרזים, אנרגיה, תשתיות, דיני עבודה, איכות הסביבה, אגודות שיתופיות, הגבלים עסקיים וקניין רוחני.

לדברי עו"ד יעקב ריבנוביץ, ראש מחלקת הבנקאות במשרד, "על רקע הגידול בלקוחות ובתחומי הפעילות של המשרד, יחד עם עלייה חדה בנפח פעילותו באזור המרכז, צירפנו כשותפים את עוה"ד פוזנר וטפר, אשר שמם וניסיונם רב-השנים יתרמו למוניטין המשרד. עו"ד פוזנר תחזק את מחלקת חדלות-הפירעון, ועו"ד טפר יעמוד בראש מחלקת עמותות ואגודות שיתופיות. שניהם יהוו גם תוספת כוח למחלקה הבנקאית, שהיא אחת הוותיקות והמקצועיות בישראל, המלווה את קבוצת בנק לאומי וגופים פיננסיים אחרים זה עשרות שנים.

"אנו שמחים וגאים על הצטרפות השותפים החדשים. אנו דוגלים בקבלה לשותפות של עורכי דין שכירים מוכשרים לצד עו"ד בולטים המבקשים להצטרף למשרד. הצטרפותם של עוה"ד פוזנר וטפר תרחיב את הישגי המשרד בשנים הקרובות".