דקר מכרה 2 קומות משרדים בת"א ב-12 מיליון שקל

בית דקר, הממוקם ברחוב המסגר 42, נמצא היום בשלב בניית השלד ועתיד לכלול עם סיומו 5300 מ"ר סך-הכול ב-9 קומות מעל 3.5 קומות של חניון תת-קרקעי

חברת דקר מכרה שתי קומות משרדים בבית דקר בתל-אביב בעבור 12 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס". מדובר בקומות השמינית והתשיעית בבניין המשרדים המתנשא לגובה 9 קומות סך-הכול מעל קומה מסחרית ומרתפי חנייה. שתי קומות המשרדים נמכרו לקבוצת משקיעים פרטית העוסקת בתחום הנדל"ן, שבכוונתה להשכיר את השטחים בעתיד.

שטח כל קומה בבניין עומד על כ-550 מ"ר כך שהעסקה משקפת מחיר בגובה כ-10.9 אלף שקל למ"ר. בית דקר הממוקם ברחוב המסגר 42 נמצא היום בשלב בניית השלד ועתיד לכלול עם סיומו 5,300 מ"ר סך-הכול ב-9 קומות מעל 3.5 קומות של חניון תת-קרקעי.

בחברה אישרו את קיום העסקה ומסרו כי הבניין נמצא היום בבנייה מתקדמת כאשר השלד נמצא כבר בקומה החמישית. עוד נמסר כי "בתקופה האחרונה מורגשת עלייה ניכרת בהתעניינות בקומות המשרדים שנותרו, וכי מתנהלים מספר משאים ומתנים בשלבים מתקדמים. הבניין מבוסס על בנייה ותכנון בר קיימא תוך התחשבות במינימום נזק לסביבה וניצול מרבי של משאבי הטבע. הבניין ינוהל בשיטה של הפרדת פסולת בכל קומותיו ויהיה חסכוני באנרגיה ובמים. זאת, באמצעות התקנת חסכמים בברזים, ניצול מי עיבוי מזגנים לדלוחין ונוי, שימוש בתאורה טבעית מכסימאלית, הצללות ובידוד טרמי. כמו כן יותקנו בבניין מתקני אופניים ומקלחות לרווחת העובדים".

החברה מכרה לפני מספר חודשים את קומת המסחר בפרויקט בעבור כ-7.5 מיליון שקל. שאר הקומות טרם שווקו ובכוונת החברה למכור את כל שטחי המשרדים.

חברת "דקר", בניהולו של מייסדה שמואל דקר, מתמחה מזה 25 שנה בתכנון וניהול פרויקטים בתחומים מגוונים של הנדסה אזרחית, אדריכלות תשתיות ובניין.