שח"ל מגיעה להודו: שת"פ ראשון מסוגו לחברה עם בית חולים בכלכותה

ההסכם של שח"ל בהודו יכלול את פתרון הטלרפואה של החברה עבור המטופלים, וזאת כחלק משגרת תוכניות הטיפול בבתי החולים

בנובמבר האחרון, כשראיינו את ארז אלרואי, מנכ"ל משותף בשח"ל, הוא הצהיר כי החברה מתכננת לחדור לשווקים נוספים באסיה בהם אין לה פעילות. הצהיר וקיים. שח"ל, המתמחה במתן שירותי ניטור ואבחון מרחוק של חולי לב וריאה מסוג CHF (אי ספיקת לב) ו-COPD (מחלת ריאות חסימתית כרונית), הודיעה הבוקר על כניסתה לשוק הבריאות ההודי, וזאת על ידי אספקת שירותי טלרפואה לבתי חולים במדינה.

שח"ל, הנסחרת בבורסת ציריך לפי שווי של 80 מיליון דולר, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם בית חולים מומחה בעיר כלכותה, אשר יכלול את פתרון הטלרפואה של החברה עבור המטופלים אצלו, וזאת כחלק משגרת תוכניות הטיפול בבתי החולים.

"מחלות לב וכלי דם הופכות לגורם המוות הנפוץ ביותר בהודו. נתון זה, יחד עם גידול משמעותי ומתמשך בהוצאות על רפואה פרטית, מהווה עבור שח"ל הזדמנות ליצירת מנוע צמיחה משמעותי בהודו", ציין אלרואי בהודעה. לדבריו, כל הסכם כזה בנפרד יניב לחברה הכנסות של 1-5 מיליון דולר, על פני שלוש שנים. "אנחנו מעריכים כי במהלך השנה ייחתמו הסכמים דומים נוספים", הוסיף.

לפי שח"ל, שכיחות מחלות הלב וכלי הדם בהודו עלתה פי 4 בארבעת העשורים האחרונים, ועד שנת 2020 צפויים 2.6 מיליון הודים למות ממחלת לב, כשמחצית ממקרי מוות אלו עשויים להתרחש אצל אנשים צעירים ומבוגרים (30-69 שנה).