המלצה לנופש שמרגיש כמו שוויץ: מלון בוטיק אמירי הגליל

מלון אמירי הגליל, התחושה היא של אחוזה כפרית אירופאית ■ תמצאו בו אינטימיות, ניקיון, חמימות ונוף גלילי עוצר נשימה

נסיעה ארוכה על הכביש המתפתל בין עכו לצפת מסתיימת בפנייה ימינה למלון אמירי הגליל, ולפתע התחושה היא שהגענו לאחוזה כפרית משפחתית ושקטה בשווייץ. אל תחפשו פה הידור מופרז או עיצוב חדשני. מה כן יש באמירי הגליל: אינטימיות, ניקיון וחמימות. בלב המלון פינת הסבה נעימה, עם שתייה חמה, עוגה ופירות, וחלונות ענקיים שפונים לנוף גלילי עוצר נשימה (זו לא קלישאה, אלא האמת, במיוחד בשעת שקיעה, כשהאופק מתכסה בערפילים דקים).

במלון 16 חדרי אירוח, משלושה סוגים: רגיל, מיני סוויטה וסוויטה. שני האחרונים מצוידים גם בג'קוזי בסלון. בכל החדרים מיני בר, טלוויזיה ודי.וי.די, ולצדם ספריית סרטים ושלל ספרים). התארחנו בסוויטה שקטה בקומה השנייה, שיכול להכיל בקלות זוג עם ילד (מעל גיל 12 כמובן, בהתאם לתקנון המלון). הסוויטה מורכבת מסלון, מעוצב בפונקציונליות חמימה, ומחדר שינה בניחוח כפרי עם מיטה עטוית מצעים צחורים. גם בחדר האמבטיה שולט הקו הפונקציונלי, אבל כאן, מגע מפנק נוסף לא היה מזיק. הסוויטה הזכירה לנו יותר מהכול בית נעים של חברים, שפשוט כיף להיות בו. ראוי לציין לשבח גם את הצוות הקשוב והאדיב.

לאחרונה שודרג הספא במלון, ומלבד ג'קוזי וסאונה יבשה שזמינים לכל האורחים (ללא תשלום נוסף), מוצעים מגוון טיפולים: עיסוי רקמות, שיאצו, אבנים חמות ועוד. התנסינו בטיפול שיאצו ובטיפול קצוות (שהתמקד בראש וברגליים), וכן בקערות טיבטיות (שהפתיע לטובה והרטיט ממש, פיזית, את הגוף ואת הנפש). במקום פועלת מסעדה (כשרה) של השף גילי אלטמן, שמגישה גם ארוחות בוקר מושקעות. אם להתקטנן, האוכל לא בדיוק "מזון בריאות" שאפשר לצפות במלון ספא, אבל אנחנו כמובן לא קטנוניות.

מלון בוטיק אמירי הגליל, כביש 866, בין עכו לצפת; טל' 052-6989815; www.amirey-hagalil.com

מחירים: החל מ-990 שקלים לזוג ללילה בחדר רגיל, 1,090 שקלים למיני סוויטה, ו-1,190 שקלים לסוויטה. המחיר כולל ארוחת ערב במסעדת השף. טיפולים: 240-370 שקלים, בהתאם לסוג הטיפול