טאואר בשת"פ ליצירת מוצרי רשת; תכפיל ההכנסות בתחום

טאואר הודיעה על שת"פ עם חברת AVAGO טכנולוגיות לפיתוח מוצרי הדור הבא של חברת AVAGO ■ ההערכות בשוק כי שיתוף הפעולה יכפיל את ההכנסות מתחום זה, שמסתכם במיליוני דולרים בשנה

טאואר וחברת AVAGO טכנולוגיות, ספקית מובילה של רכיבי ממשק אנלוגיים ליישומים אלחוטיים, קוויים ותעשייתיים, הודיעו היום על שיתוף פעולה אסטרטגי לפיתוח מוצרי הדור הבא של חברת AVAGO המבוססים על פלטפורמת ה-SiGe BiCMOS הייחודית והמתקדמת של טאואר-ג'אז.

ההערכות בשוק כי שיתוף הפעולה יכפיל את ההכנסות מתחום זה, שמסתכם במיליוני דולרים בשנה.

שיתוף הפעולה יאפשר פיתוח וייצור של מוצרים מבוססי רשת אופטית במהירות גבוהה תוך השגת הדרישות הטכנולוגיות המחמירות של מוצרים אלו - הן מבחינת ביצועים והן מבחינת עלות.

ד"ר פאוזי צ'אהוב, מנהל בכיר בחטיבת מו"פ ב-AVAGO, אמר בהמשך להסכם כי "הטכנולוגיה המתקדמת של טאואר-ג'אז מאפשרת ל-AVAGO להגדיר ולפתח קו מוצרים חדש ומתקדם, ולהגדיל את נתח השוק שלנו הכולל לקוחות קיימים ולקוחות חדשים. שיתוף הפעולה שלנו עם טאואר-ג'אז ושימוש בטכנולוגיה המתקדמת SiGe BiCMOS שלה, מאפשר לנו לפתח שבבים בעלי הביצועים הטובים ביותר עבור הדור הבא של המשדרים האופטיים".

"אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה הטכנולוגי עם חברת AVAGO הדוחפת ללא הרף להתקדמות טכנולוגית ומובילה אותנו ביחד איתה למצוינות", אמר ד"ר מרקו רקאנאלי, סמנכ"ל בכיר ומנהל כללי של היחידה העסקית RF/High Performance Analog בטאואר-ג'אז. "הביצועים הגבוהים של טכנולוגית ה-SiGe שלנו ממצבים אותנו במקום ייחודי בעולם הסיבים האופטיים ומאפשרים לנו להציע ללקוחותינו את הביצועים הטובים ביותר למוצריהם הקיימים כיום בשוק".