שוקה חוזר: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק עם גידי גוב מובילה השבוע את טבלת הזכורות

הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, בה ארכיאולוגים מוצאים את שני כהן, המזכירה של סוכן הביטוח "שוקה", מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר.

שיעורי האהדה לפרסומת דומים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.4%.

מניתוח הדמוגרפי של האהדה לפרסומת עולה כי הפרסומת אהודה יותר באופן יחסי בקרב גברים וכן בקרב צעירים בגילאי 18 עד 34.

הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי ובכיכובו של גידי גוב, מדורגת השבוע בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר, וכן במקום השני בטבלת הפרסומות האהובות ביותר. בשבוע שעבר הפרסומת הובילה הן את הזכורות והן את האהובות.

השבוע, שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11.3%, עם עוצמת זכירה הנמוכה ב-30% מהממוצע.

הפרסומת הינה גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

בשבוע שעבר הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של חברת הוט, עם סך השקעה גבוה יותר באופן משמעותי, שעמד על כ-2.4 מיליון דולר.

עלייה במספר הפרסומות

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה מעט בהשוואה לשבוע שעבר ועומד על 490 (לעומת 481 בשבוע שעבר).

סך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים עלה בהשוואה לסך התקציבים בשבוע שעבר, ועומד על כ-46.7 מיליון דולר (45.4 מיליון דולר בשבוע שעבר).

פרסומות
 פרסומות