זה סגור? "הדיילי מייל": מוריניו יאמן את צ'לסי בעונה הבאה

דיווחים באנגליה: המנג'ר בעל השכר הגבוה ביותר בכדורגל העולמי יחזור לעבוד עם רומן אברמוביץ', הבעלים שפיטר אותו ב-2007

האם מנג'ר ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו, יחזור לעבוד תחת שרביטו של רומן אברמוביץ' בצ'לסי? ייתכן מאד שכן: "הדיילי מייל" מפרסם היום (ג') כי הפורטוגלי הגיע לסיכום על שובו למועדון הלונדוני, כשגורם המעורה במו"מ טען כי העסקה כבר "גמורה".

הפורטוגלי בן ה-50, שזכה בסטמפורד ברידג' בשתי אליפויות פרמיירליג כשאימן בצ'לסי בין השנים 2004-2007, הצית את השמועות על חזרתו האפשרית למועדון כשאמר בשבוע שעבר כי קבוצתו הבאה "תהיה כזאת שכבר עבד בה בעבר". בראיון שערך היום עם Sky Sports, הוסיף כי "אני לא יכול להכחיש שלמרות מזג האוויר האיום, אני אוהב את לונדון, ויש לי כאן בית שקניתי. יש לי קשר רגשי עמוק לצ'לסי ובאופן טבעי אני חושב שאצטרך יום אחד לחזור לכדורגל האנגלי".

עם זאת, הדגיש מוריניו כי "בסופו של דבר אני כרגע במדריד ואני מחויב להמשך העונה בקבוצה. אני מקצוען וחושב כרגע על העבודה שלי כאן. אנחנו ברבע גמר ליגת האלופות ויש לנו עוד גמר גביע ספרדי לשחק בו".

"המיוחד" נחשב למנג'ר בעל השכר הגבוה ביותר בכדורגל העולמי, עם שכר של כ-15 מיליון אירו בעונה אותו הוא מקבל בריאל מדריד. לפי הערכות, הוא קיבל מאברמוביץ' פיצויים בגובה של 20 מיליון ליש"ט כשפוטר בזמנו מצ'לסי (והוחלף על-ידי אברם גרנט הישראלי).

למרות קרע ביחסים שנוצר בין השניים, באנגליה מדווחים כי לאחרונה נרשמה התחממות משמעותית בגזרה, ויחד עם החתימה של פפ גווארדיולה בבאיירן מינכן, נסללת דרכו בחזרה של מוריניו לליגה האנגלית. גווארדיולה, כזכור, היה האופציה המועדפת על אברמוביץ' להחליף בתפקיד המנג'ר של צ'לסי את רפא בניטז, שיעזוב בתום העונה, אך הקטאלוני בחר לבסוף באופציה הגרמנית.