זהב לפנים: טיפול קוסמטי לעור הפנים עם חלקיקי זהב

תכירו את מוצרי קוסמטיקה וטיפוח כוללים את המתכת היקרה ■ היסטוריונים מספרים שקליאופטרה מלכת מצרים נהגה למרוח את פניה במסכת זהב מדי לילה

נראה שככל שמחירי אונקיית זהב הולכים ומאמירים ושוברים שיאים, כך הולכים ומתרבים המוצרים המשלבים בתוכם פתיתי זהב, ניירות זהב וכל מה שנוצץ ויש בו כמה קראט. לאחרונה פוגשים זהב על-גבי פרלינים ועוגות, בתוך בקבוקי שמפניה, על ברזי אמבטיה, על ידיות של ארונות מטבח, ועתה גם במוצרי קוסמטיקה וטיפוח.

בחברת HL, הולילנד קוסמטיקס הישראלית, רוקחים זה שלושים שנה מוצרי קוסמטיקה פרא-רפואיים הכוללים סדרות בתחום האנטי אייג'ינג, לטיפול בבעיות אקנה, הבהרה והיפר פיגמנטציה, חידוש, שיקום והגנה על עור הפנים. ואולם, מלבד המוצרים הסטנדרטיים שמטרתם להילחם בפגעי הגיל, השמש, הסטרס, החיים וכל מה שמאיים עלינו לכלותינו, בחברת HL מפיקים גם כמה הברקות יוצאות דופן. אחת מהן היא מסכת זהב לפנים, שפועלת להאטת הזדקנות העור, מכילה חומצה אלפא ליפואית, שהיא נוגד חמצון עוצמתי, ובנוסף ויטמינים A ו-E האחראים להתחדשות העור.

המסכה מיועדת גם להבהיר באופן פעיל את העור ומטפלת בכתמים ובתופעות של פיגמנטציה באמצעות חומרים פעילים טבעיים, וכמובן באמצעות חלקיקי זהב.

את סגולותיה של המתכת היקרה זיהו כבר לפני אלפי שנים. היסטוריונים מספרים שקליאופטרה מלכת מצרים נהגה למרוח את פניה במסכת זהב מדי לילה, כדי לשמור על יופייה ועל עור הפנים שלה. כמובן, כדי להגיע לאפקט הרצוי, שבאמת מעניק לעור מראה זוהר וחי, רצוי לעבור את הטיפול אצל קוסמטיקאית, ולהוסיף לו את כל מה שמשלים את תמונת הטיפוח, כמו פילינג, מסכה לעיניים תשושות ומסאז' פנים; אבל גם ללא כל אלה, ורק עם שימוש במסכת הזהב, מקבלים תוצאה טובה, ולצדה גם את האפקט האקטואלי: מה שטוב לבנקים מרכזיים בעולם, שמצטיידים במטילי זהב, טוב גם לעור הפנים שלך.

להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות או באתר החברה: www.HL-Labs.com

טל' שירות לקוחות: 03-5142500