כדורגלן מכבי נתניה החשוד במעורבות ברצח זהבה צ'קול יישאר במעצר

ביהמ"ש האריך ב-5 ימים נוספים את מעצרו של הכדורגלן מקונגו ■ מעצרו של חברו, אריציה אקלס-סונגו, שנחשב לחשוד המרכזי ברצח, הוארך ב-8 ימים

כדורגלן מכבי נתניה החשוד במעורבות ברצח הצעירה זהבה צ'קול ימשיך לשבת במעצר. בית משפט השלום בכפר-סבא האריך היום (ד') ב-5 ימים נוספים את מעצרו של הכדורגלן מקונגו.

מעצרו של חברו, אריציה אקלס-סונגו, שנחשב לחשוד המרכזי ברצח של צ'קול, הוארך ב-8 ימים.

אקלס-סונגו כבר הודה במעשה ושיחזר אותו לעיני השוטרים, אך בדיון היום טענה עורכת דינו מטעם הסנגוריה הציבורית, ג'ני צווטקוב, כי השחזור וההודאה מהווים את הגרסה השלישית שנותן אקלס-סונגו למשטרה.

לדברי הפרקליטה, באחת מהגרסאות טען אקלס-סונגו כי כלל אינו מכיר את צ'קול, ובשנייה טען כי מצא את גופתה בחדרו של הכדורגלן.

"לאיזו מהגרסאות אתם מאמינים?", שאלה הסנגורית את נציג המשטרה.

חוקר המשטרה, רונן גולן, השיב כי "פרטים טכניים שהוא מסר בשחזור הראשון לא היו הגיוניים מבחינת הזירה. הוא נחקר שוב, הודה הודאה מלאה בחלק שלו במעשה ושיחזר שוב את כל האירוע".

עוד מסרה המשטרה כי עדיין לא נערך עימות בין הכדורגלן לבין חברו.

בני משפחתה של צ'קול נכחו בדיון הארכת המעצר, ובין היתר סיפרה אימה לכלי התקשורת כי בתה אמרה לה בעבר שהכדורגלן הוא בן זוגה. "מה היא עשתה להם?", שאלה האם. "איך רצחו אותה ככה? היא פרח. אני רוצה את הבת שלי החייכנית. אני מחכה לה בדלת שתיכנס".

תחילת הפרשה ביום חמישי האחרון, אז נמצאה גופתה של צ'קול ז"ל, תושבת נתניה בת 19, למרגלות מלון הכרמל בחוף נתניה. הכדורגלן ואקלס-סונגו נעצרו על-ידי המשטרה בחשד כי הם גרמו למותה. בהמשך, טוענת המשטרה, התברר כי אקלס-סונגו היה זה שרצח אותה, וכי הכדורגלן היה לכאורה מעורב ברצח.