שרון גל, נדב איל, דרוקר וכספית בפאנל "שישי" של ערוץ 10

חדשות 10 חשפה את חברי הפאנל שיישבו בתוכנית "שישי", בהגשת עמנואל רוזן ואלון בן-דוד ■ גם מוטי קירשנבאום הצטרף לצוות התוכנית ויביים כתבות מגזין

מגזין יום שישי של ערוץ 10 ממשיך להתגבש. חברת החדשות חושפת היום (א') את חברי הפאנל שיישבו סביב השולחן בתוכנית "שישי", בהגשת עמנואל רוזן ואלון בן-דוד.

הפרשנים שינסו להיאבק באנשי "אולפן שישי" הם אנשי חדשות 10 רביב דרוקר, נדב איל, שרון גל והעיתונאי בן כספית, הכותב בימים אלה ב"סופהשבוע". עוד הצטרף לצוות התוכנית מוטי קירשנבאום, שיביים כתבות מגזין.

"פאנל העיתונאים הבכירים הנרחב יעסוק מדי שישי בשורת הנושאים, שעמדו על סדר היום הישראלי והעולמי בשבוע, תוך הבאת מידע חדשותי בלעדי לתוכנית ופרשנויות עומק לתהליכים שעלו לכותרות בשבוע החולף", נמסר מערוץ 10.

בחדשות 10 אומרים כי קירשנבאום כבר מצלם בימים אלה מצלם כתבה ראשונה, והוא יצטרף אל צוות כתבי המגזין, הכולל גם את סמדר פלד וגיל ריבה.

טלי בן-עובדיה, העורכת הראשית של "שישי", מסרה כי "השמות מדברים בעד עצמם. אנחנו לא נחסוך במאמצים כדי להביא לצופים חשיפות עיתונאיות וכתבות מגזין עם צבע ייחודי ,כמו שרק אנשים כאלה יכולים לעשות".

"שישי" אמור לעלות לאוויר במהלך חודש מאי.