סמנכ"ל השיווק של ערוץ 10 יהיה אחראי על השיווק גם בנענע10

בערוץ 10 ממשיכים לאחד פעילויות עם נענע10: דוד ועקנין, סמנכ"ל השיווק של הערוץ, ישמש במקביל כסמנכ"ל השיווק של האתר

בערוץ 10 ממשיכים לאחד פעילויות עם נענע10: סמנכ"ל השיווק של ערוץ 10, דוד ועקנין, ישמש במקביל כסמנכ"ל השיווק של נענע10.

מאז עבר האתר לידיו של רון לאודר, מבעלי ערוץ 10, פועל נענע10 תחת אסטרטגיה של איחוד פעילויות עם ערוץ הטלוויזיה. כך, מונה לפני חודש דן רון, סמנכ"ל המכירות של ערוץ 10, למשנה למנכ"ל נענע10 והאחראי על פעילות הסחר והמכירות באתר. גם המנכ"ל יריב ג'יבלי ממשיך למלא תפקיד אחר עבור חברה אחרת בבעלות לאודר, בתור מנכ"ל חברת ההפקות JCSID מקבוצת JCS.

ועקנין, כאמור, ימשיך למלא את תפקידו בערוץ 10 במקביל לזה בנענע10.

ועקנין, 40, הצטרף לערוץ 10 לפני כ-3 שנים כסמנכ"ל התקשורת, לאחר שמילא תפקידים בכירים בתחום הפרסום ובתחום הייעוץ הכלכלי. לפני כשנה מונה לסמנכ"ל השיווק של ערוץ 10, תוך שהוא ממשיך לנהל גם את מערך הדוברות ויחסי הציבור של ערוץ 10 וחדשות 10.

יו"ר דירקטוריון נענע10, מיכל גרייבסקי, מסרה כי "נענע10 עוברת תהליך יסודי של התחדשות והתעצמות, תהליך שבליבו מצוי הידוק העבודה המשותפת עם ערוץ 10. אני בטוחה שמינויו של ועקנין יתרום רבות לתנופה החדשה של נענע10".

אבי בלשניקוב, יו"ר דירקטוריון ערוץ 10, הוסיף כי "מחלקת השיווק של ערוץ 10 עושה עבודה מצוינת, ואיחוד הכוחות עם נענע10 הוא מהלך שיתרום לשני הצדדים".

מנכ"ל נענע10, יריב ג'יבלי, הוסיף גם הוא ואמר כי "לפעילות השיווקית תהיה חשיבות גדולה כחלק מתהליך ההתחזקות של נענע10, ואני בטוח שפירות המהלך של איחוד ניהול השיווק ייראו כבר בקרוב. אני מברך את דוד ועקנין על הצטרפותו להנהלת נענע10".