בולווארד וטרה חתמו על עסקת קומבינציה בשדרות ירושלים ביפו

ההסכם נחתם מול בעלי קרקע פרטיים לפי 40% תמורות, על המגרש ניתן להקים 50 דירות

קבוצת בולווארד נדל"ן בבעלות איש העסקים עמי פדרמן וקבוצת טרה בבעלות אשי העסקים ארז נבון, מדווחות היום כי חתמו על עסקת קומבינציה נוספת במגרש שדרות ירושלים ביפו. מדובר במגרש בן 5 דונם, הממוקם בין הרחובות שדרות ירושלים, חסידי אומות עולם, איסקוב-וכטנגוב.

ההסכם נחתם מול בעלי קרקע פרטיים לפי 40% תמורות, על המגרש ניתן להקים 50 דירות, כאשר הוא ממקום בצמוד למגרש נוסף, עליו חתמו החברות לפני שנה על עסקת קומבינציה ראשונה, וכיום מקימות עליו את פרויקט "יפו בשדרה" שיכלול 132 דירות, לאחר שקבילו לאחרונה היתר חפירה ודיפון. בסך הכל יכללו שני המגרשים יחד 182 דירות.

לדברי שי פולונסקי, מנכ"ל קבוצת בולווארד נדל"ן, "מאז עסקת הקומבינציה הקודמת, שהיוותה סנונית ראשונה של פתוח ובינוי למגורים באזור זה של שדרות ירושלים, גדלה ההתעניינות של הציבור באזור וזאת בין השאר לאור קידום תוכנית בינוי של כ 1500 יח"ד על ידי העירייה במתחם מכבי יפו הסמוך. בולווארד הצליחה לזהות בעבר את ההתפתחות העתידית של האזור המתעורר. יפו עוברת בשנים האחרונות מהפך עם שיפור התשתיות, תוספת של פרויקטים חדשים למגורים והשקעה במתחמי תרבות ופנאי. השלמת הפתוח והבינוי באזור שדרות ירושלים תקבל בקרוב תנופה גדולה גם לאור פתוח תוואי הרכבת הקלה".

מהחברה נמסר כי עד כה נמכרו כ 50% מתוך 132 הדירות בפרויקט "יפו בשדרה", המשווק על ידי חברת הומלנד. בין הדירות שנמכרו: דירת 3 חדרים בשטח 80 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת בקומה חמישית נמכרה בכ-1.55 מיליון שקל, ודירת 4 חדרים בקומה שביעית בשטח 100 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת נמכרה בכ-2 מיליון שקל . את עסקת הקומבינציה החדשה ליווה משרד עו"ד מ. פירון.