מענקי האליפות המלאים של מכבי ת"א נחשפים

אניימה, ראדי, טיבי וסטרול בראש השחקנים עם 150 אלף שקל כ"א; רק 60 אלף לדאבור; המאמן אוסקר גרסיה ייהנה מכ-400 אלף ■ המענקים המלאים בפנים

התואר אותו הבטיחה לעצמה אמש (ב') מכבי ת"א יכול להבטיח לה כסף גדול בעונה הבאה במידה ותעפיל לליגת האלופות. בינתיים הוא יעלה לא מעט לבעלים מיטש גולדהאר.

מנתונים שנחשפים כאן ב"גלובס", עולה כי השחקנים הצהובים יתוגמלו יפה מאוד ממענקי אליפות המצוינים בחוזיהם. כך למשל, ארבעה שחקנים - השוער הניגרי וינסנט אניימה, הקשר מהראן ראדי, והבלמים איתן טיבי ואבי סטרול - יקבלו כ"א בונוס בסך 150 אלף שקל (ברוטו) בגין התואר. סטרול, על-אף שנדחק לקצה הרוטציה ולא שותף העונה בליגה, יוכל לקצור את פירות ההצלחה של חבריו. כך גם לגבי חסן אבו-זייד, שמיעט לשחק (פתח 4 פעמים בלבד בהרכב בליגה), אך מחזיק בחוזהו במענק אליפות של 140 אלף שקל.

מענקי אליפות של מכבי תל אביב
 מענקי אליפות של מכבי תל אביב

לרוברטו קולאוטי, שמחזיק בחוזה המקסימום הגבוה ביותר במכבי ת"א (כ-5.5 מיליון שקל, אחרי כל הפרמיות, המענקים וכו'), מובטח בחוזהו מענק אליפות צנוע יחסית - 90 אלף שקל בלבד. סיפור מעניין נוסף קשור לברק יצחקי: החלוץ אמנם הושאל בתחילת העונה לאנורתוזיס הקפריסאית, אך מכבי ת"א ממשיכה לשלם את מרבית שכרו. האם יצחקי זכאי למענק אליפות במכבי? העניין לא ברור. מה שכן ברור הוא שבחוזהו של יצחקי במכבי הוכנס סעיף מענק האליפות הגבוה ביותר מבין השחקנים - 500 אלף שקל.

מיטש גולדהאר לא חסך על מענקי האליפות העונה גם לצוות המקצועי שלו: אוסקר גארסיה, המאמן הספרדי שהגיע למועדון אחרי שעבד בשנים האחרונות באקדמיה של ברצלונה, יקבל כעת מענק אליפות של כ-400 אלף שקל; גם עלות הבאתו של מאמן הכושר חואן טוריחו, שעבד בעבר במועדון הספרדי ולנסיה, מתחילה להתברר: בחוזהו מצוין מענק אליפות של 90 אלף שקל, סכום חסר תקדים לעוזר מאמן בליגת העל.