ניצן לביא ימונה למנכ"ל סופר-פארם; ליאור רייטבלט יכהן כיו"ר

שלומי גינדי ימונה למנכ"ל סופר-פארם אינטרנשיונל; דני לוזון ימונה למשנה למנכ"ל

ליאון קופלר, בעל השליטה ברשת סופר-פארם, הודיע היום (ג') על חילופי דורות בהנהלת החברה: ניצן לביא (45), המשנה למנכ"ל סופר-פארם ב-3.5 השנים האחרונות, ימונה למנכ"ל החברה ויחליף בתפקיד את ליאור רייטבלט (55), שכיהן ב-20 השנים האחרונות כמנכ"ל.

רייטבלט ימונה ליו"ר במקומו של קופלר, אשר מחזיק ב-75% מסופר-פארם. חילופי התפקידים ייערכו ב-1 ביולי.

קופלר מסר היום: "מדובר ברגע מאוד משמעותי בחיי סופר-פארם, אך יחד עם זאת זהו תהליך טבעי של חילופי דורות בחברה, שידעה להצמיח ולטפח את הנהלתה מבפנים. ניצן הצטרף לסופר-פארם לפני 13 שנה: הוא היה מהרגע הראשון בחור צעיר, מוכשר ושאפתני שהוביל בהצלחה רבה מהלכים משמעותיים, ואני בטוח כי תחת ניהולו סופר-פארם תמשיך לצמוח ולהציב סטנדרטים חדשים בתחום הקמעונאות. אנחנו מעריכים מנהלים שצמחו מתוך הרשת, וניצן מביא עמו שילוב של רוח חדשנית לצד היכרות וחיבור לערכי הרשת".

"ליאור היה וימשיך להיות שותפי המלא לבנייה של הרשת בארץ ובעולם, רשת הבנויה על ערכים של מובילות, הצלחה, משפחה ויושרה שהונחלו מרגע הקמתה ונשמרים עד היום. האתגר של סופר-פארם בשנים הבאות הוא להמשיך לצמוח בישראל יחד עם פיתוח משמעותי של הפעילות הבינלאומית בפולין, בסין ובמדינות נוספות".

עם מינוי רייטבלט ליו"ר ומינוי לביא למנכ"ל, ייערכו שינויים נוספים בהנהלת החברה: שלומי גינדי, מנהל החטיבה הבינלאומית, ימונה למנכ"ל סופר-פארם אינטרנשיונל; דני לוזון, סמנכ"ל הסחר של החברה, שהחל את דרכו בה לפני 30 שנה, ימונה למשנה למנכ"ל; עופר לוי, סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם שמונה לתפקיד לפני שנה, יכהן כסמנכ"ל שיווק וסחר וינהל את שתי המחלקות; הלל שר, סמנכ"ל הכספים של סופר-פארם, ימונה למבקר הפנים של החברה לאחר 30 שנה בתפקיד, ויוחלף על-ידי שלמה פנט, סמנכ"ל המחלקה הכלכלית.