"כלבוטק" צלחה את המעבר לערוץ 10: השיגה 23.5% צפייה

תוכנית התחקירים של רפי גינת, ששודרה אמש לראשונה בערוץ 10, התברגה בראש טבלת הרייטינג ■ "אחד נגד 100" ששודרה במקביל בערוץ 2 רשמה 20.3%

פרק פתיחת העונה של "כלבוטק" - לראשונה בערוץ 10 - הוביל את טבלת הרייטינג אמש (ד') ועלה אף על השקת העונה הקודמת ששודרה בערוץ 2. תחקיר שמן הזית של רפי גינת השיג 23.5% צפייה, כך על-פי נתונים ראשוניים.

התוכנית גברה על "אחד נגד 100", ששודרה בזכיינית ערוץ 2 רשת והניבה 20.3%, וגם על משחק הכדורגל בליגת האלופות ששודר אחר-כך והשיג 19.8% צפייה.

גם התוכנית של ליטל שוורץ "חברות" (בהפקת ניהול פלוס), שעלתה אתמול לראשונה בערוץ 10, הגיעה לנתון מוצלח ביותר של 17.5% צפייה.

רשת נערכה למלחמה מול "כלבוטק" והחליטה לא לשדר משדר פרה-יים למשחק בין ריאל מדריד ודורטמונד, והציבה במקום זאת את השעשועון "אחד נגד 100" ללא פרסומות. ועדיין, הצליח גינת - שהפך השנה למנכ"ל ערוץ 10 לאחר כ-13 שנה בזכיינית ערוץ 2 רשת - לגבור על ביתו הקודם.

מהדורת החדשות של ערוץ 2 השיגה אתמול 21.3% צפייה, ואילו מהדורת החדשות של ערוץ 10, הושפעה קלות בלבד מהערב המוצלח של הערוץ והגיעה ל-9.8% צפייה.