לוינשטיין רוכשת חלק ממתחם תעשייה באלון תבור ב-45 מ' ש'

המתחם, בשטח של כ-100 דונם, כולל מבני תעשייה ואחסנה בשטח כולל של כ-38,000 מ"ר וכן זכויות בנייה נוספות של כ- 14,000 מ"ר

חברת לוינשטין נכסים חתמה היום על מתווה עקרונות לרכישת 50% ממתחם לתעשייה ואחסנה באזור אלון תבור בעמק יזרעאל, מול הבעלים- סניור שוורץ, תמורת 45 מיליון שקל. סכום המשקף שווי של 90 מיליון שקל לכל המתחם.

המתחם, בשטח של כ-100 דונם, כולל מבני תעשייה ואחסנה בשטח כולל של כ-38,000 מ"ר וכן זכויות בנייה נוספות של כ- 14,000 מ"ר. בנוסף לסכום התמורה, תשלם לוינשטיין 2.5 מיליון שקל בכפוף למימוש זכויות הבנייה הנוספות. השטחים במקום מושכרים כיום לחברות חוגלה, סטארפלסט הנמצאת בבעלות שוורץ, תמה תעשיות פלסטיק, ורומולד טכלונוגיות, בהסכמים ארוכי טווח, תמורת סכום כולל של 8.2 מיליון שקל.

בחברה ציינו כי בכוונתה לממן את הרכישה מאמצעיה העצמאיים וכן מליווי בנקאי ארוך טווח. כמו כן ציינו כי העסקה כפופה לבדיקת נאותות, חתימה על חוזה מכר ואישור דירקטוריון החברה.

לדברי אלון מרמלשטין סמנכ"ל פיתוח עיסקי בלוינשטין, החברה מזהה פוטנציאל בשוק נכסי התעשייה והלוגיסטיקה, שנחשב כתחום יציב עם חוזים ארוכי טווח. עוד ציין כי החברה מאמינה שהתשואות בשוק זה גבוהות, ועל כן מחפשת הזדמנויות נוספות בתחום. כזכור, לוינשטיין ביטלה לאחרונה עסקת קומבינציה עליה חתמה עם בעלים פרטיים להקמת פרויקט משרדים ברחוב המסגר בתל אביב, וייתכן כי מבקשת להסיט השקעותיה מתחום המשרדים בתל אביב, גם אל תחום הלוגיסטיקה והתעשייה באזורים מרוחקים יותר.