IBI משיק סיקור אוהד על אפריקה - "המניה תזנק ב-40%"

בית ההשקעות מצמיד למניית אפריקה המלצת "נייטרלי" במחיר יעד של 11.5 שקל ■ מחירי יעד של 55 שקל למניית אפריקה נכסים ו-1.29 דולרים למניית אפי פיתוח, אפסייד של 90% על מחיר השוק ■ ומה באשר לאג"חים של הקבוצה?

בית ההשקעות IBI משיק היום (ג') סיקור ראשוני על קבוצת אפריקה של לב לבייב. בשורה התחתונה, מסבירים מנהל מחלקת המחקר אורי ליכט והאנליסט שי עזר כי השאלה היא לא האם לקנות אלא איך לקנות, ומצמידים למניית אפריקה המלצת "נייטרלי" עם מחיר יעד של 11.5 שקל למניה, גבוה ב-40% על מחיר הבסיס הבוקר בבורסה.

בנוגע לחברות הבנות, מעניקים ב-IBI המלצת "קנייה" לאפריקה נכסים במחיר יעד של 55 שקל למניה (אפסייד של 40%) ומחיר יעד של 1.29 דולרים למניית אפי פיתוח , זרוע הפעילות של אפריקה ברוסיה (אפסייד של 90%).

גם לאג"ח של אפריקה מתייחסים ב-IBI, ומציינים כי ברמות המחירים הנוכחית הם ממליצים להיחשף לסדרות האג"ח (2 סדרות, כ"ז וכ"ו).

וכך כותבים ב-IBI: "שנתיים לאחר הסדר החוב הכואב, אפריקה מצליחה לאט ובנחישות לשקם את עצמה וכבר מספר שנים ברציפות שהיא מציגה שיפור תפעולי עקבי, שיפור שנובע הן מהמשך פיתוח הנכסים, הן ממכירות נכסים ברווח והן מתהליכי התייעלות שהחברה עוברת. קניון אפימול ברוסיה נהנה מ-77% תפוסה וכמות המבקרים היומית הממוצעת בו כבר עומדת על 40 אלף איש.

אפי פיתוח ואפי ארה"ב ביצעו השנה מימושים מוצלחים בהיקף של מאות מיליוני דולרים וגם הפעילות בישראל ומזרח אירופה ממשיכה לצמוח. האם לאחר הטלטלות בשנים האחרונות אפריקה תוכל להפוך לדוגמה מוערכת לדרך בה ניתן לצאת מהמשברים? כבר עתה נאמר שלהערכתנו המשימה בהחלט אפשרית אבל מאתגרת".