בריינסוויי עולה בכ-4%: משיקה את ה-Deep TMS בארה"ב

חברת הביומד דיווחה הבוקר כי לאחר שהשלימה החברה ייצורן של כ-100 מערכות ראשונות של המערכת לטיפול בדיכאון מז'ורי, בכוונתה להשיק את המכשיר לראשונה בשוק האמריקאי בשבוע הקרוב

בריינסוויי עומדת בקרוב להתחיל במכירות ראשוניות של מערכת ה-Deep TMS בשוק האמריקאי.

חברת הביומד דיווחה הבוקר כי לאחר שהשלימה החברה ייצורן של כ-100 מערכות ראשונות של המערכת לטיפול בדיכאון מז'ורי, בסטנדרטים המתאימים לשיווק המוצר, בכוונתה להשיק את המכשיר לראשונה בשוק האמריקאי בשבוע הקרוב.

חשיפתו הראשונה של מכשיר ה-Deep TMS בשוק האמריקאי צפויה להערך במסגרת כנס של ה-APA (ארגון הפסיכולוגים בארה"ב) שייערך בסן פרנסיסקו.

בריינסוויי קיבלה בסוף 2012 אישור שיווק בארה"ב לקסדה שלה בתחום הטיפול בדיכאון וכעת נערכת למכירות. החברה נסחרת לפי שווי שוק של כ-730 מיליון שקל. בתחילת פברואר החברה נגעה בשווי של 900 מיליון שקל, על רק ציפיות כי תודיע על חתימת הסכם הפצה אסטרטגי בארה"ב, אך מאז ניכרים מימושים במניה, בעיקר על רקע היעדר חדשות לגבי ההסכם הצפוי.

החברה שוקלת לפעול בארה"ב לפי מודל של מרכזי מצוינות, המבוסס על התקשרות עם רשת של מרפאות בריאות נפש מובילות בארה"ב, כ-100 מרפאות שכל אחת מהן מרוחקת מרחק מקסימלי של חצי שעה נסיעה מכל חולה בארה"ב. כל מרפאה תשמש כמרכז לטיפול בחולים, אך גם כזרוע להפצת מכשירים לקליניקות הקטנות יותר בסביבתה, וכן כמוקד לתמיכה טכנית וכמרכז הכשרה לרופאים המשתמשים במכשיר.