בהמשך לסדרת הכתבות שאנו עורכים במסגרת מדד הגישה החיובית, העברנו לא מעט ביקורת על התנהלות לא תקינה של מוסדות ציבוריים כלפי אנשים עם מוגבלויות אשר מבקשים לפקוד אותם, והפעם מצאנו את עצמנו מפרגנים.
מחלקת ארנונה בעיריית הרצליה - מחלקה זו יושבת במיקום שונה מבנין העירייה. מיד עם כניסת שתי הנשים למשרד וניסיונן לתפעל את המכונה שמוציאה מספרים ניגש השומר אליהן ושאל במה ניתן לעזור. הוא הוביל אותן ישירות לנותני השירות ללא תור.
אחת מהן יצאה אל הנשים על מנת להבין במה היא יכולה לעזור. בהחלט התנהגות ראוייה לציון, גם השירותים לבעלי מוגבלויות בעירייה ממוקמים בקומת הכניסה, מסומנים בשילוט ומכילים את כל הדברים הנחוצים עבור בעלי מוגבלות פיזית.
את התוצאות המלאות של דירוג מדד הגישה החיובית נפרסם בפרויקט מיוחד שיצא הערב (א') ב"גלובס הערב".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.