בני ברק: מחסן במתנ"ס משמש כשירותים לאנשים עם מוגבלות

מדד הגישה החיובית מציג: שלוש דוגמאות שמאפיינות במידה רבה עד כאב כמה החברה הישראלית לוקה בהנגשת מוסדות הציבור שלה ואפילו את הרחובות עצמם עבור בעלי מוגבלויות

בהמשך לסדרת הכתבות שאנו עורכים במסגרת מדד הגישה החיובית, אנו ממשיכים לבדוק איך מנגישה החברה הישראלית את מוסדות הציבור שלה ואפילו את הרחובות עצמם עבור אנשים עם מוגבלויות. הפעם הבאנו שלוש דוגמאות שמאפיינות במידה רבה עד כאב כמה החברה הישראלית פשוט לוקה בנושא.

קחו לדוגמא את המחסן אשר ממוקם במרכז תרבות מפעל הפיס בבני ברק. המחסן הזה אמור להיות, תאמינו או לא, שירותים לאנשים עם מוגבלויות. לשאלתנו כיצד קורה הדבר ענה לנו האחראי על המקום שכשמגיעים אנשים עם מוגבלויות הם מפנים אותו...

ללא ספק תשובה נהדרת. היא גם מסבירה את גרם המדרגות המוביל למקום שבינינו לא רק מי שמוגבל על כסא גלגלים לא יוכל לעולם לעלות בו, גם לאוכולוסיית הגיל השלישי הוא מהווה אתגר לא קטן.

לסיום נקנח בשביל המוביל אל הקיר. מי שיכול להסביר את הרעיון מאחורי אותן מרצפות מחוספסות שאמורות לסייע למוגבלי ראייה אבל במקום זה מובילות אותו כלאחר כבוד ישירות אל הקיר, מוזמן להתקשר ולהסביר לנו אם פספסנו משהו.

את התוצאות המלאות של דירוג מדד הגישה החיובית נפרסם בפרויקט מיוחד שיצא הערב (א') ב"גלובס הערב".