חברת מ.ג.ש מיכאל תבנה לראשונה פרויקט מגורים ברחובות

הפרויקט יכלול 10 דירות ברחוב טרניחובסקי בעיר ■ הפרויקט עתיד לכלול 8 דירות 5 חדרים בשטח 114 מ"ר עם מרפסת בשטח 12 מ"ר ושתי דירות פנטהאוז בשטח 159 מ"ר עם מרפסת בשטח 76 מ"ר

חרב הקיצוצים המונפת מעל תחום התשתיות גורמת לחברות שעוסקות שנים בתחום לבחון גם כיוונים נוספים. דוגמא לכך היא חברת מ.ג.ש מיכאל הותיקה מאשקלון, בבעלותו של גבי מכלוף, שהחליטה להיכנס לתחום חדש - ייזום ובנייה למגורים. פעילות החברה בתחום המגורים תעשה במסגרת חברת בת חדשה בשם 'מגדלי מיכאל'.

החברה רכשה לאחרונה מגרש ברחובות ומתעתדת להקים עליו פרויקט מגורים בן 10 דירות. מדובר במגרש בשטח דונם אחד ברחוב טרניחובסקי אותו רכשה החברה בעבור כ-4 מיליון שקל. עלות הקמת הפרויקט נאמדת על ידי החברה ב-11 מיליון שקל. הפרויקט עתיד לכלול 8 דירות 5 חדרים בשטח 114 מ"ר עם מרפסת בשטח 12 מ"ר ושתי דירות פנטהאוז בשטח 159 מ"ר עם מרפסת בשטח 76 מ"ר. על פי תוכנית השיווק של החברה, מחירי הדירות יעמדו על 1.4 מיליון שקל לדירת 5 חדרים ו-2.5 מיליון שקל לדירות הפנטהאוז.

לחברה קרקע נוספת גם בנתיבות, המאפשרת בניית פרויקט מגורים הכולל 82 יחידות דיור והיא נמצאת במשא ומתן ליזום פרויקט מגורים נוסף באשדוד בהיקף של 10 יחידות דיור.

חברת האם, מ.ג.ש מיכאל פועלת בתחום התשתיות כבר כ-20 שנה וביצעה עבודות בנתניה, אשדוד ואשקלון. לחברה 15 עובדים. מכלוף מכהן כמנכ"ל שתי החברות.