פרוטרום רוכשת חברה דרום אפריקאית ב-5.2 מיליון דולר

הודיעה על רכישת חברת JannDeRee (Pty), העוסקת בפיתוח, בייצור ובשיווק של טעמים עם דגש על טעמי savory (התחום הלא מתוק של ספקטרום הטעמים) ופתרונות טעם מתוקים

פרוטרום מודיעה היום (ה') כי חתמה על הסכם לרכישת חברת JannDeRee (Pty) הדרום אפריקאית בתמורה לתשלום של כ-5.2 מיליון דולר. מחזור המכירות של ג'נדרי ב-2012 הסתכם בכ-5 מיליון דולר. העסקה הושלמה במועד החתימה.

ג'נדרי שנוסדה בשנת 1993, עוסקת בפיתוח, בייצור ובשיווק של טעמים עם דגש על טעמי savory (התחום הלא מתוק של ספקטרום הטעמים) ופתרונות טעם מתוקים. לג'נדרי, שצמחה בשנים האחרונות בקצבים מהירים, אתר מו"פ, יצור ושיווק ביוהנסבורג, דרום אפריקה, הנמצא בסמיכות לאתר פרוטרום בדרום אפריקה, ובסיס לקוחות רחב בדרום אפריקה ובמדינות מתפתחות חשובות נוספות באזור הסאב-סהרה כמלאווי, זימבבואה ומוזמביק.

על פי ההודעה, פרוטרום תפעל למיזוג מיידי של הפעילויות, כולל איחוד מערכי המו"פ, השיווק והמכירות, הרכש ומערכי הייצור והאספקה. הנהלת ג'נדרי, ובראשה מנכ"ל הפעילות, תשולב בהנהלתה של פרוטרום באפריקה ויחד יפעלו להאצת צמיחת פרוטרום באזור.

לדברי אורי יהודאי, נשיא ומנהל העסקים הראשי של קבוצת פרוטרום, "רכישת ג'נדרי ממשיכה את יישום אסטרטגיית הצמיחה המהירה והרווחית של פרוטרום. הרכישה תתרום לחיזוק מהותי של מיצובנו באזורים הצומחים במהירות של אפריקה".